Referent sociálního zabezpečení ve státní organizaci
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň práce:
- vedení záznamů o sociálním pojištění
- zpracování výsluhových náležitostí
- komunikace s orgánem sociálního zabezpečení MV
- agenda nemocenského a důchodového pojištění
- práce s informačními systémy
- kontrolní a metodická činnost
- úzká spolupráce se mzdovou účtárnou
Požadujeme :
- minimálně SŠ vzdělání (ukončeno maturitní zkouškou)
- pečlivost, přesnost, zodpovědnost
- příjemné vystupování a schopnost citlivé komunikace
- ochotu učit se a spolupracovat
- státní občanství ČR
- zdravotní, osobnostní a fyzickou způsobilost podle zákona č. 361/2003 Sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů
Nabízíme:
- jedinečnost zaměstnavatele - zpravodajské služby
- zajímavou a zodpovědnou práci v oblasti administrativy
- služební benefity (30 dnů dovolené, náborový příspěvek, jazykové a odborné kurzy, možnost ubytování, příspěvek na stravování, kulturu či rekreaci, možnost využívání vlastních rekreačních zařízení, nadstandardní lékařskou péči, sportovní vyžití)
Uchazeči budou přijímáni na základě výsledků přijímacího řízení podle zákona č. 361/2003 Sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů - výběrové řízení trvá cca 9 měsíců.
V případě Vašeho zájmu zašlete strukturovaný životopis, motivační dopis a vyplněný vstupní dotazník (naleznete na https://www.bis.cz/kariera/, případně obdržíte v příloze automatické odpovědi).