Náplň práce:
Hledáme energického MANAŽERA OBCHODNÍCH TÝMŮ, který se ujme vedení našich poboček na Vysočině a v Jihomoravském kraji.
Budete mít na starost koordinaci a rozvoj obchodních aktivit v dobře fungujících týmech s dlouholetými zkušenostmi. Vaším úkolem bude řídit prodejní aktivity a zároveň budovat vztahy s důležitými zákazníky, zejména v B2B segmentu. Potřebujeme silné lídrovské schopnosti a ochotu vést tým k dosažení a překonání obchodních cílů :)
Jste člověk s tahem na branku a máte rádi práci v terénu? Orientujete se ve stavebnictví? Přidejte se k nám a pomozte nám posouvat hranice našich obchodních úspěchů!
Co vás čeká:
- Rozvíjení a udržování vztahů – Budování a prohlubování vztahů s partnery i zákazníky zejména v B2B segmentu, ale i B2C
- Řízení prodejních aktivit – Zodpovědnost za řízení a implementaci prodejních strategií ve svěřeném regionu s cílem dosažení obratových cílů poboček
- Podpora obchodního týmu – Aktivní podpora a motivace obchodních týmů na Vysočině a Jihomoravském kraji
- Konzultace a terénní podpora – Vyjížďky do terénu s týmem, účast na obchodních jednáních a poskytování poradenství
- Pravidelné vyhodnocování cílů – Vyhodnocování obchodních plánů a cílů na měsíční, pololetní a roční bázi
- Implementace standardů – Zajištění dodržování firemních standardů a procesů napříč obchodními týmy
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně SŠ vzdělání stavebního nebo strojního zaměření a
- Orientace ve stavebnictví
- Schopnost vedení týmu
- Strategické myšlení a plánování
- Výborné komunikační schopnosti
- Znalost práce na PC
- Energičnost a nadšení
Co Vám můžeme nabídnout:
- Možnost osobního a profesního růstu
- Služební automobil
- Flexibilní pracovní doba
- 25 dní dovolené
- Stravenky
- Telefon a notebook
- Stabilní zaměstnání ve společnosti s tradicí
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Příspěvek na stravování