Jste vyzrálá a samostatná osobnost se zájmem o personalistiku? Baví vás komunikace s lidmi, láká vás nábor, ale stejně tak máte cit pro pečlivost a organizaci? Vnímáte výzvy jako příležitosti, ne jako překážky? Pak možná hledáme právě vás!
Popis pozice:
- každodenní péče o chod recepce naší pražské pobočky (uvádění návštěv, telefonická komunikace, emailová komunikace)
- zajištění firemní pošty (příchodí a odchozí pošta, kurýr)
- aktivní podpora kolegů v rámci náborů, přípravy pracovněprávních dokumentů, agenda pracovnělékařských prohlídek a další související administrativa
Profil kandidáta:
- jste příjemný, přátelský a pozitivně naladěný člověk
- máte dobrý vztah k administrativě a ke komunikaci s lidmi (zkušenost přímo z oblasti administrativy výhodou).
- máte profesionální vystupování a dobré komunikační schoposti - komunikovat se zaměstnanci či kandidáty budete na denní bázi.
- ovládáte MS Office na běžné uživatelské úrovni.
Nabízíme:
- fixní mzdu a bonusový systém
- propracovaný systém vzdělávání a školení
- kanceláře v centru Brna (Panská 6, 60200 Brno)
- kariérní růst
- práci v přátelském týmu, kde vám každý rád poradí, když si s něčím nebudete vědět rady
- celou řadu benefitů jako jsou stravenky, týden dovolené navíc, sick days, narozeninový den, ESG den, příspěvek na MultiSport kartu, Cafeterii, jazykové kurzy v pracovní době, zvýhodněný mobilní tarif aj.
- spolupráci na plný úvazek (pracovní smlouva)
Zaujala vás tato pozice? Tak nám zašlete životopis a pár vět o tom, co se vám na pozici líbí. Těšíme se na vás!
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kafetérie
- Příspěvek na stravování