Vrchní rada v Oddělení architektury, Odbor kompetenčních center (ID 30103738)
O pozici
Vrchní rada v Oddělení architektury, Odbor kompetenčních center (ID 30103738)
Do Digitální a informační agentury právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici vrchního rady v Oddělení architektury, Odbor kompetenčních center. Náplní Vaší práce bude návrh modernizace infrastruktury a migrace do cloudů, spolupráce na akceleraci postupu implementace státního eGov Cloudu, navrhovat a definovat komplexní informační architekturu, která podporuje potřeby projektu ROPIM či komunikace s technickými i ne-technickými stakeholdery ohledně architektonických rozhodnutí.
Více informací o pozici naleznete níže.
Přidejte se do našeho týmu a buďte jeho nedílnou součástí!
Praha
Služební poměr na dobu určitou do 30. 6. 2026
14. platová třída
Plný úvazek
Nástup od 1. prosince 2024
Základní informace
Praha 6. listopadu 2024, č.j.: DIA-22162-2/PERS-2024
Ředitel Digitální a informační agentury, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo vrchní rada v Digitální a informační agentuře, Oddělení architektury, Odbor kompetenčních center (se služebním působištěm Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10.)
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby: 28 Informační a komunikační technologie
Činnosti na služebním místě
návrh modernizace infrastruktury a migrace do cloudů, spolupráce na akceleraci postupu implementace státního eGov Cloudu,
specialista pro Cloudové uložiště,
publikace koncepce rozvoje digitálních služeb - akční plány,
navrhovat a definovat komplexní informační architekturu, která podporuje potřeby projektu ROPIM,
zajišťovat, aby informační architektura byla flexibilní a škálovatelná pro budoucí rozvoj.
vývoj a implementace technologické strategie pro efektivní nasazení informačních systémů,
zajištění, že technologie použité v projektech odpovídají aktuálním standardům a nejlepším praxím,
poskytování konzultace v oblasti výběru a nasazení technologických řešení pro specifické potřeby projektu,
spolupráce s týmy v rámci odboru na identifikaci optimálních řešení,
návrh a implementace integrační strategie pro propojení různých informačních systémů a zajištění efektivního toku dat,
zajištění interoperability a bezpečnosti integrovaných systémů,
příprava detailní dokumentace architektonických návrhů a řešení,
komunikace s technickými i ne-technickými stakeholdery ohledně architektonických rozhodnutí.
Údaje o složkách platu
Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k Zákonu o státní službě do 14. platové třídy.
Služební místo je hrazeno z prostředků projektu ROPIM - Reforma pro optimalizaci, implementaci a metodické řízení digitalizovaných služeb vč. jejich kapacitního plánování a komunikaci informací klientům veřejné správy, reg. č.: CZ.31.5.0/0.0/0.0/23_106/0008503, který je podpořený z komponenty 1.7 Digitální transformace veřejné správy NPO.
Platový tarif
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 34 840 Kč do 51 530 Kč.
Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády“ č. 304/2014 Sb.).
Osobní příplatek
Rozpětí od 7 730 Kč do 12 883 Kč odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice.
Osobní příplatek je nenároková složka platu, kterou lze ocenit státního zaměstnance za jeho znalosti, dovednosti, a především za jeho výkonnost.
Podmínky výkonu služby
Místo výkonu služby je Praha.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou do 30. 6. 2026.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. prosince 2024.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra.
Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 13. listopadu 2024, tj. v této lhůtě
doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Digitální a informační agentura, Na Vápence 915/14, 130 00 Praha 3,
podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu posta@dia.gov.cz, nebo
podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID datové schránky služebního úřadu: yukd8p7.
Formulář žádosti je k dispozici ke stažení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo vrchní rada oddělení architektury v Digitální a informační agentuře, Oddělení analytické, Odbor kompetenčních center č.j. DIA- 22162/PERS-2024.“
Z výběrového řízení bude vyřazena žádost, která bude doručena po stanovené lhůtě.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Další povinné přílohy
strukturovaný profesní životopis;
V životopisu žadatel uvede údaje o své dosavadní praxi a o znalostech a dovednostech týkajících se služebního místa, jehož se výběrové řízení týká.
Nedoložení životopisu je jedním z důvodů pro vyřazení žádosti.
motivační dopis;
Ostatní informace a kontakty
Digitální a informační agentura podporuje rovnost žen a mužů, a proto je vítán zájem žadatelek i žadatelů o účast ve výběrovém řízení.
Pokud máte dotazy nebo potřebujete více informací, neváhejte nás kontaktovat.
Informace k vykonávaným činnostem na služebním místě poskytne:
Ing. Oldřich Urban
Tel: +420 724 161 606
E-mail: oldrich.urban@dia.gov.cz
Informace k výběrovému řízení poskytne:
Mgr. Ing. Roman Czendlik
Tel: +420 734 622 977
E-mail: roman.czendlik@dia.gov.cz
Údaje o pohovoru a písemné zkoušce
Se žadateli, jejichž žádost nebyla vyřazena, provede výběrová komise pohovor.
Poučení služebního orgánu
Poučení o doručování ve výběrovém řízení podle § 24 odst. 11 zákona o státní službě:
V průběhu výběrového řízení se doručuje žadateli do datové schránky nebo na elektronickou adresu pro doručování (e-mail), pokud žadatel nemá datovou schránku zřízenu. Pokud žadatel v žádosti elektronickou adresu pro doručování neuvede a nemá zřízenu datovou schránku, bude jeho žádost vyřazena.
Dokument doručovaný žadateli ve výběrovém řízení na elektronickou adresu je doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán, pokud se datová zpráva nevrátila jako nedoručitelná. Pokud nebude možno dokument doručit, protože se datová zpráva vrátí jako nedoručitelná, učiní se neprodleně další pokus o doručení; bude-li i další pokus o doručení neúspěšný, doručí se dokument jiným vhodným způsobem. V takovém případě pak bude platit, že dokument bude doručen pátým dnem ode dne, kdy byl odeslán.
V případě doručování do datové schránky platí, že nepřihlásí-li se do datové schránky osoba, která má s ohledem na rozsah svého oprávnění přístup k dodané písemnosti, ve lhůtě 5 dnů ode dne, kdy byla písemnost dodána do datové schránky, je písemnost doručena pátým dnem ode dne, kdy byla odeslána.
Poučení o možnosti provedení pohovoru v náhradním termínu podle § 27 odst. 5 zákona o státní službě:
V případě řádné omluvy žadatele z účasti na pohovoru mu může být stanoven náhradní termín pouze se souhlasem služebního orgánu, pokud provedení pohovoru v náhradním termínu nebrání řádnému plnění úkolů služebního úřadu.