Finanční koordinátor pro zahraničí - až 75 000 Kč!

Jméno/Firma
21 Consult Group s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Twistcafe Group určitě znáš díky značce Trdlokafe a oblíbenému trdelníku, který milují zákazníci nejen v ČR, ale i dalších zemích, kam firma rapidně expanduje.

V důsledku této expanze posilujeme tým financí a hledáme Finančního koordinátora pro zahraničí, který se bude podílet na sjednocování a optimalizaci finančních procesů, zejména v Česku, Německu, Rakousku a na Slovensku.

Co u nás budeš dělat?

Tvým hlavním úkolem bude zajistit, aby finanční procesy byly ve všech našich firmách nastaveny stejně a především efektivně. Budeš komunikovat s našimi zahraničními pobočkami, spolupracovat s účetními a zaměřovat se na automatizaci a zlepšování stávajících procesů. Čekají tak na tebe jednotlivé finanční projekty, o které se postaráš od A do Z.

Co od tebe očekáváme?

  • Zkušenosti z oblasti financí.
  • Zkušenost s controllingem a intercompany procesy – máš za sebou projekty, kde jsi tyto oblasti řešil a máš přehled o tom, jak fungují.
  • Pokročilou znalost Excelu – s tabulkami a analýzami si musíš opravdu rozumět.
  • Angličtinu na pokročilé úrovni – budeš denně komunikovat s kolegy ze zahraničí, takže angličtina je nutností. Znalost němčiny je velkou výhodou.
  • Samostatnost, proaktivitu a drive – hledáme někoho, kdo má energii a chuť posouvat věci dopředu, a kdo se nebojí učit nové věci a přicházet s vlastními návrhy.

Proč bys měl chtít k nám?

  • Nabídneme ti 55 000 - 75 000 Kč za měsíc, flexibilní pracovní dobu a super tým.
  • Možnost učit se a růst – i když už máš zkušenosti, vždy je prostor pro nové věci a u nás se budeš neustále posouvat.
  • Podíl na strategickém rozhodování – tvé návrhy a nápady budou mít přímý dopad na naše fungování.
  • Přátelské a podporující prostředí – ve firmě vládne pohodová atmosféra.

Kdo jsme?

Twistcafe Group začala svou cestu v roce 2015, kdy jsme otevřeli první stánek u brněnského Futura. Od té doby jsme vyrostli v mezinárodní společnost s 150 pobočkami napříč Evropou a Asií. Naše finanční procesy jsou klíčové pro hladký chod všech poboček, a proto hledáme někoho, kdo nám pomůže je ještě více zefektivnit.

Máš zájem se k nám přidat? Pošli nám svůj životopis a pár slov o sobě.