Supplier Integration Officer

Jméno/Firma
KNORR-BREMSE Systémy pro užitková vozidla ČR, s.r.o.
Pracoviště
Svárovská 700, Stráž nad Nisou
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Supplier integration officer neustále zlepšuje logistickou výkonnost externích dodavatelů, pomáhá zajišťovat správné dodavatelské kapacity ve správný čas a zároveň zvyšuje flexibilitu a agilitu (např. zkrácení dodacích lhůt). Podporuje kompletní dodavatelský řetězec při měnící se poptávce, a to za optimálních nákladů. Aktivně vede eskalační meetingy s dodavateli a interními partnery. Zodpovídá za včasné naplánovaní finančních zdrojů pro obnovu a opravu dodavatelských nástrojů.

Pracovní náplň:

Zajištění procesu výměny dodavatelských nástrojů:

- řízení finančních zdrojů, plánování finančního budgetu pro obnovu nástrojů

- udržování kmenových dat v SAP

- zajištění kompletního procesu nabídky, objednávky, vzorkování, fakturace

Eskalační management:

- aktivní řešení a vedení eskalací (tzv. task force leader)

- koordinace a provádění protiakcí s eskalovanými dodavateli

- návštěvy kritických dodavatelů, definování akcí a opatření

- podpora regionální týmu v případě limitovaných dodavatelských kapacit

Podpora projektového řízení:

- podpora při plánování výběhů a náběhů komponent

- zajištění PPAP dokumentace a vzorků dle požadavků

- zajištění korektních kmenových dat v SAP (MOQ, lead time, incoterms…)

- podpora při implementaci změn u ext. dodavatelů (nový nástroj, nová linka, relokace)

Začlenění nových dodavatelů:

- zajištění a podpora konektivity dle standardů dodavatelského řetězce (EDI, transport management, balící specifikace…)

- zajištění PPAP dokumentace a vzorků dle požadavků

- podpora při výpočtu logistických nákladů při výběru vhodného dodavatele, participace při tzv. sourcing boardu

Kvalifikace:

- VŠ / SŠ s maturitou

- Komunikativní plynulá znalost obchodního anglického jazyka, min. úroveň B2

- Orientace v systému SAP

- Pokročilé počítačové dovednosti (Outlook, MS Office – Word, Excel, Powerpoint).

Další požadavky:

- Schopnost sebemotivace

- Orientace na splnění stanovených KPI

- Komunikační dovednosti, organizační schopnosti, spolehlivost, loajalitu

- Ochotu učit se nové věci

- Flexibilita, odolnost vůči stresu

Nabízíme:

- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti

- Příspěvek na penzijní připojištění

- Závodní jídelna s dotovanými jídly

- 25 dní dovolené

- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky

- Vzdělávání

- Multisport karta

- Masáže v prostorách firmy

- Kulturní kalendář akcí (výlety, divadlo, vánoční večírek, letní slavnost)