Referent/ka oddělení občanských agend - občanky, pasy
O pozici
Pracovní nabídka
Městský úřad Černošice vykonává veřejnou správu nejen pro samotné sedmitisícové město Černošice, ale také jako tzv. obec s rozšířenou působností (ORP) zajišťuje státní správu pro 79 obcí celého území okresu Praha-západ. Patří navíc ke speciálním ORP, které vykonávají státní správu na pracovišti mimo své území, v našem případě na území hl. m. Prahy, aby byla zajištěna jeho dobrá dostupnost pro klienty z celého území.
Koho hledáme?
Kolegyni/kolegu, která/ý doplní náš tým. Hledáme člověka samostatného a spolehlivého, kterému nečiní problém komunikovat s klienty, kolegy, systémy a jinými úřady a orgány státní správy. Pracovitého a vstřícného se schopností řešit problém a dotáhnout ho do konce. Má respekt k sobě i druhým. Má respekt k sobě i druhým. Má chuť pracovat a věnovat se agendě evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních pasů. Což je převážně nabírání žádostí a vydávání již hotových občanských průkazů a cestovních pasů.
Co Vás čeká?
Samostatné rozhodování a řešení záležitostí např:
- přihlašování k trvalému pobytu nebo vedení řízení o rušení trvalého pobytu dle zákona o evidencí obyvatel;
problematika v oblasti občanských průkazů, cestovních dokladů např: nabírání žádostí o nové doklady, vydávání hotových dokladů;
práce v několika agendových informačních systémech;
práce s veřejností, jinými úřady,
plnění dalších úkolů souvisejících s vykonávanými pracemi dle pokynů vedoucího odboru.
Co nabízíme?
- zaučení, zaškolení a podporu nadřízeného;
- platové ohodnocení v platové třídě dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů + osobní příplatek;
- pracovní poměr na dobu neurčitou;
- termín nástupu dle dohody;
- útulné a čisté pracovní prostředí v menších kancelářích;
- místo výkonu práce Karlštenská 19, Černošice;
- benefity v hodnotě až 50.000 Kč ročně (např.: flexibilní začátek / konec pracovní doby, dovolená 5 týdnů, 5 dnů zdravotního volna, stravné ve výši 150 Kč za odpracovaný den, příspěvek na vzdělávání a volnočasové aktivity, možnost dalšího rozvoje a vzdělávání aj.);
- možnost zlepšovat zaběhlé postupy a hledat nová řešení, prostor pro seberealizaci a perspektivu;
- zázemí otevřeného, moderně řízeného úřadu s principy efektivního a transparentního výkonu veřejné služby, vstřícně vůči klientům.
Co požadujeme?
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou nejlépe veřejnoprávního zaměření (VŠ výhodou);
- komunikační a vyjednávací schopnosti;
- flexibilita při řešení pracovních úkolů;
- spolehlivost, pečlivost, schopnost samostatného rozhodování;
- splnění zákonných požadavků pro vznik pracovního poměru úředníka (fyzická osoba starší 18 let, občan ČR nebo cizinec s trvalým pobytem v ČR ovládající ČJ, způsobilost k právním úkonům a bezúhonnost).
Co uvítáme?
- pracovitost, schopnost zvládnout problém a dotáhnout ho do konce, umět rozhodnout, rád pracovat v týmu, být komunikativní, mít respekt k sobě i druhým;
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou nejlépe veřejnoprávního zaměření (VŠ výhodou);
- praxe ve veřejné správě / praxe na obdobné pozici;
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon v oblasti občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel;
- znalost práce s MS Office, spisovou službou GINIS, agentovým informačním systémem C227.
Odpověď na tento mail nelze považovat za přihlášku do výběrového řízení, ale pokud o pozici máte zájem rádi Vám podáváme bližší informace a s přihlášením do výběrového řízení pomůžeme.
Neváhejte odpovědět na tento inzerát nebo se podívat na naše webové stránky www.mestocernosice.cz do sekce Volná pracovní místa.