ICT Service Desk Specialist
KKCG a.s.
Evropská 866/71, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina
Informatika a IT služby
11. 11. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Pro posílení stávajícího týmu hledáme samostatného a proaktivního kolega/ kolegyni na pozici
ICT Service Desk Specialist / 1st line Service Desk support
CO BUDETE MÍT KAŽDÝ DEN NA STAROSTI?
- zajišťovat IT podporu interních uživatelů - zaměstnanců;
- zajišťovat bezproblémové fungování IT infrastruktury a služeb;
- správu hardware/software a jeho evidenci;
- instalaci komponentů HW a SW
- zodpovědnost za úspěšnou implementaci nových ICT služeb;
- analýzu a návrhy řešení chybových stavů instalovaného vybavení ICT;
- komunikaci s externími dodavateli v oblasti ICT;
- tvorba dokumentace a postupů pro instalaci, správu ICT;
- aktivní spolupráci na skupinových IT projektech.
CO OČEKÁVÁME, ŽE MÁTE NEBO SE RYCHLE NAUČÍTE?
- praxi v oboru IT;
- SŠ vzdělání (VŠ technického oboru výhodou);
- zkušenost s instalací Windows 10 a softwaru obecně, znalost produktů MS Office;
- praktickou zkušenost s prostředím Microsoft 365, MS Azure;
- aktivní znalost produktů Microsoft Windows Server, Active Directory;
- obecné technické znalosti (TCP/IP, sítě, tiskárny a další hardware) a orientace v audio/video technice;
- profesionální komunikaci v ústní i v písemné podobě;
- proaktivní přístup k práci;
- středně pokročilá znalost anglického jazyka.
CO VÁM NABÍZÍME, KDYŽ SE K NÁM PŘIDÁTE?
- různorodou práci, při které se nebudete nudit
- možnost se realizovat v mladém a dynamickém týmu
- možnost aktivního se zapojení do návrhů nových IT služeb;
- motivující hodnocení a zázemí stabilní společnosti s portfoliem firemních benefitů
- velice moderní a reprezentativní pracovní prostředí v našem novém sídle na Praze 6 se skvělou dopravní dostupností