ICT Service Desk Specialist

Jméno/Firma
KKCG a.s.
Pracoviště
Evropská 866/71, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro posílení stávajícího týmu hledáme samostatného a proaktivního kolega/ kolegyni na pozici

ICT Service Desk Specialist / 1st line Service Desk support

CO BUDETE MÍT KAŽDÝ DEN NA STAROSTI?

  • zajišťovat IT podporu interních uživatelů - zaměstnanců;
  • zajišťovat bezproblémové fungování IT infrastruktury a služeb;
  • správu hardware/software a jeho evidenci;
  • instalaci komponentů HW a SW
  • zodpovědnost za úspěšnou implementaci nových ICT služeb;
  • analýzu a návrhy řešení chybových stavů instalovaného vybavení ICT;
  • komunikaci s externími dodavateli v oblasti ICT;
  • tvorba dokumentace a postupů pro instalaci, správu ICT;
  • aktivní spolupráci na skupinových IT projektech.

CO OČEKÁVÁME, ŽE MÁTE NEBO SE RYCHLE NAUČÍTE?

  • praxi v oboru IT;
  • SŠ vzdělání (VŠ technického oboru výhodou);
  • zkušenost s instalací Windows 10 a softwaru obecně, znalost produktů MS Office;
  • praktickou zkušenost s prostředím Microsoft 365, MS Azure;
  • aktivní znalost produktů Microsoft Windows Server, Active Directory;
  • obecné technické znalosti (TCP/IP, sítě, tiskárny a další hardware) a orientace v audio/video technice;
  • profesionální komunikaci v ústní i v písemné podobě;
  • proaktivní přístup k práci;
  • středně pokročilá znalost anglického jazyka.

CO VÁM NABÍZÍME, KDYŽ SE K NÁM PŘIDÁTE?

  • různorodou práci, při které se nebudete nudit
  • možnost se realizovat v mladém a dynamickém týmu
  • možnost aktivního se zapojení do návrhů nových IT služeb;
  • motivující hodnocení a zázemí stabilní společnosti s portfoliem firemních benefitů
  • velice moderní a reprezentativní pracovní prostředí v našem novém sídle na Praze 6 se skvělou dopravní dostupností