Customer care specialist - logistika (m/ž)

Jméno/Firma
Horton International Czech s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
11. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro našeho klienta, zahraniční společnost poskytující logistické služby, hledáme vhodného kandidáta/-tku na pozici Customer Care Specialist.

Náplň práce

  • Péče o zákazníky v rámci logistických projektů
  • Vyřizování příchozích požadavků, troubleshooting, zajištění hladkého průběhu projektů
  • Zodpovědnost za správnou evidenci a aktualizaci průběžného stavu požadavků a projektů
  • Výkon pozice v plně samostatném remote režimu (home office)
  • Reporting Account Managerovi

Pozice vyžaduje

  • Předchozí zkušenost na obdobné pozici
  • AJ na pokročilé úrovni (komunikace v mezinárodním prostředí)
  • MS Excel – velmi dobrá uživatelská znalost
  • Zodpovědnost, organizační a komunikační dovednosti, prozákaznický přístup
  • Schopnost pracovat efektivně a samostatně v plně remote / home office režimu

Co firma nabízí

Úspěšný kandidát/ka získá zázemí menší mladé zahraniční firmy operující napříč kontinenty, českou pracovní smlouvu, mzdové ohodnocení odpovídající pozici, možnost podílet se na dlouhodobém a zajímavém mezinárodním projektu, 100% home office, pracovní vybavení (notebook, telefon), další benefity dle vzájemné dohody.

Lokalita pracoviště – 100% remote, home office