RECEPČNÍ A ASISTENT/-KA VEDENÍ (zkrác. úvazek 30 h)
Schindler CZ, a.s.
Walterovo náměstí 329/3, Praha
Zkrácený
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
11. 11. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Na této pozici na Tebe čeká řada rozmanitých a zajímavých činností:
- zajištění plynulého chodu kanceláře
- účast na manažerských poradách s vyhotovením zápisu
- příprava reportů a prezentací
- obsluha datové schránky
- administrativní podpora - objednávky kurýrů, taxi služeb, hotelů atd.
- likvidace režijních faktur
- zajištění kancelářských potřeb, občerstvení
- interní překlady dokumentů (v případě větší časové náročnosti zadávání překladatelským agenturám)
- péče o návštěvy, zodpovědnost za zasedací místnosti, přípravu na jednání
- spolupráce na organizaci společenských eventů
- přepojování a vyřizování telefonátů a poskytování všeobecných informací o společnosti
- na recepci s Tebou budou ještě další kolegyně - Irena, Viktorie a Klára
Co bys měl/-a umět?
- ideální je předchozí zkušenost z pozice asistentky
- ovládat češtinu na úrovni rodilého mluvčího (C2) a angličtinu na pokročilé úrovni (min. B2)
- pracovat na velmi dobré uživatelské úrovni s MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
- zorganizovat si čas, určit priority
- pokrýt pracovní dobu 8:00 - 14:30
Co můžeme nabídnout my?
- příjemné prostředí našich kanceláří v areálu Waltrovka (přímo u metra B - Jinonice)
- perspektivní a stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní společnosti
- 5 dní osobního volna nad rámec zákonné dovolené
- 3 dny zdravotního volna
- příspěvek na stravenky nad rámec zákona
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na sport/relax
- benefitní systém cafetérie
- roční bonus 10% z roční mzdy
- notebook, telefon
Pokud jsme Tě zaujali, pošli nám, prosím, svůj životopis přes tlačítko ODPOVĚDĚT. Pečlivě si ho prostudujeme a do 2 týdnů dáme vědět, jaký bude další postup. Budeme rádi, když nám napíšeš také důvod, proč preferuješ zkrácený úvazek.
Těšíme se na Tebe!