Obchodní konzultant pro západní Čechy - kancelářský HW/SW
O pozici
Pracovní nabídka
Proč by Vás tato pozice mohla lákat?
Jste-li obchodník s několikaletou praxí, který se nebojí otevírat dveře na základě stávajících kontaktů v CRM a který se nezalekne toho, že bude prodávat konzultativním způsobem řešení na míru, určitě čtěte dále. Pokud Vás baví obchod od A do Z (samozřejmě s podporou kolegů specialistů), zákazníka si oslovit a získat a následně se o něj roky starat a rozvíjet jej, mohla by být tato pozice právě pro Vás.
Co bude Vaší náplní a cílem
- v CRM převezmete bázi aktivních klientů v regionu Plzeňského kraje, nad kterými si stanovíte obchodní strategii pro retenci či up-selling,
- vedle farmingu Vás čeká hunting - oslovování neaktivných klientů, potenciálních zákazníků, jenž jsou u konkurence či nově vznikajících firem,
- budete vést obchodní schůzky, vypracovávat si z nich zápisy do CRM, připravovat obchodní nabídky a následně je opět prezentovat zákazníkovi,
- aktivně budete spolupracovat s pre-sale týmem a produktovými specialisty, s cílem připravit co nejvhodnější řešení a nabídku pro klienta,
- nevyhne se Vám ani uzavírání obchodu,
- a to vše s cílem realizovat zajímavý obrat a zisk
Co vám můžeme nabídnout
Jedná se o pozici ve stabilní renomované společnosti. Tomu odpovídá poskytnuté zázemí. Na této obchodní pozici dostáváte služební automobil i k soukromým účelům, telefon, notebook. K fixní složce mzdy náleží důležitá bonusová část, která není zastropovaná, a vy tak můžete snadno ovlivnit svými schopnostmi celkovou finanční odměnu.
Zaměstnavatel nabízí také zaškolení a průběžné tréninky.
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít, abyste uspěl/a
- prokazatelnou obchodní zkušenost v oblasti firemních služeb,
- chuť proaktivně otevírat vztahy se zákazníky, a to na základě dat v CRM i na základě svých kontaktů nebo zcela jako studený kontakt,
- výborné komunikační dovednosti a schopnost strukturovaně předávat informace do týmu (spolupráce s kolegy v pre-sale, produktovém týmu a případně s jinými obchodníky),
- nadstandardní uživatelskou úroveň CRM (očekáváme, že CRM považujete za přítele, ne jen nutné zlo),
- vyzrálou obchodnickou sebedisciplínu, tj. schopnost vybudovat si určitou týdenní rutinu a time-management.
Dále se neobejdete bez
- ŘP sk. B a ochoty cestovat za klienty,
- ambice být skvěle hodnoceným obchodníkem a získávat tak zajímavé bonusy. A pokud byste mířili výše než na obchodníka SMB, vězte, že možnosti profesního růstu tu na Vás také čekají.
Dočetli jste až sem? To nás těší. Teď už jen poslat Váš životopis, který Vás vystihuje. Další krok bude na nás.