Back Office Manager for 1 year (part-time)

Jméno/Firma
Cybrela s.r.o.
Pracoviště
Rybná 682/14, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
21. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

O NÁS

Cybrela je konzultační společnost, která se specializuje na informační bezpečnost a je tvořena převážně týmem konzultantů s právnickým vzděláním. Věříme, že informační bezpečnost by neměla být složitá, těžce uchopitelná a matoucí, ale naopak snadno pochopitelná a aplikovatelná.

Jsme tým 10 mladých lidí, kteří sdílí nadšení pro kyberbezpečnost. Sídlíme v pražských Holešovicích hned naproti Veletržnímu paláci v nových moderních kancelářích.

CO MŮŽETE OČEKÁVAT:

Hledáme organizovanou a komunikativní kolegyni / kolegu, kteří budou úzce spolupracovat s vrcholovým vedením společnosti. Budou zajišťovat chod kanceláře a budou pravou rukou pro finance a HR.

Vaší hlavní pracovní náplní bude:

Administrativa:

  • správa kalendáře
  • organizace schůzek
  • příprava dokumentů, formátování a další administrativní úkoly
  • podpora finančního oddělení a účetnictví (zpracovávání faktur)
  • podpora HR oddělení (podpora při přípravě mezd, docházka apod.)

Správa kanceláře:

  • zajištění chodu recepce
  • vyřizování telefonátů
  • komunikace s dodavateli (úklid, správa budovy)

CO BYSTE MĚLI VĚDĚT:

  • Prokazatelné pracovní zkušenosti na podobné pozici (administrativa, asistence, finance)
  • Vzdělání v oboru finance, obchodu, managementu apod.
  • Výborné komunikační dovednosti (ústní i písemné)
  • Pokročilé znalosti Microsoft Office (excel, word, powerpoint)
  • Organizační schopnosti: schopnost plánovat a organizovat úkoly
  • Vysoká míra profesionality
  • Důraz na detail
  • Kreativita – schopnost přicházet s inovativními nápady a řešeními.
  • Dobrá schopnost hospodařit s časem a schopnost dodržovat termíny
  • Čeština jako rodný jazyk
  • ANGLIČTINA alespoň na úrovni B2

CO MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Práci v mladém zapáleném kolektivu
  • Práci na zkrácený úvazek (25 hodin, možnost postupně navýšit)
  • Smlouva na 1 rok
  • další rozvoj vašich dovedností
  • moderní kanceláře na Praze 7 (Veletržní palác)
  • mnoho dalších firemních benefitů (sick days, 5 týdnů dovolené, placená lítačka, Multisport karta, benefitní Edenered karta, občerstvení v kanceláři, pravidelná školení, ...)

Těšíme se na vaše odpovědi! :)