Personalista přiřazených projektů (4 dny Praha, 1 den Chomutov)

Jméno/Firma
Lidé a Příležitosti s.r.o.
Pracoviště
Jičínská 2348/10, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
22. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme zkušeného personalistu nebo personalistku, která bude působit 4 dny v Praze v naší kanceláři na Floře a 1 jeden den v naší pobočce v Chomutově.

Jsme personální agentura Lidé a Příležitosti a naším posláním je propojovat Lidi a Příležitosti. Jsme vyhledávaným zaměstnavatelem, a to i díky našemu týmu personalistů, kteří umí naslouchat a rozumí své práci. Jsme známí tím, že se k lidem chováme vždy férově a vytváříme dlouhodobé vztahy s našimi zaměstnanci i klienty. Naše slovo platí a každý ví, že se na nás může spolehnout. Jsme stabilní, předvídatelní, ale zároveň i hraví a kreativní.

Nyní hledáme pro naše projekty STAGES HOTEL Prague, výrobní společnost PULS v Chomutově a další projekty novou kolegyni nebo kolegu.

Nejdůležitější vlastnost, kterou budete potřebovat je přátelská a otevřená povaha, chuť se neustále učit a mít vlastní vizi toho, co od výsledků své práce očekáváte. Nebudete se bát výzev a širokého spektra personálních činností.

Co bude patřit do vaší pracovní náplně?

Budete jeden den v týdnu působit na naší pobočce v Chomutově, která agenturně zaměstnává pracovníky ve výrobní společnosti Puls Power. Budete k dispozici klientovi i našim zaměstnancům (např. vystavování potvrzení apod.).

Budete v Praze pravou rukou provozu v oblasti náboru na svěřené pozice. Podstatou práce na této pozici je komunikace s klientem a následné zadávání inzerce, reagování na ni, pohovory s uchazeči a jejich hodnocení pro postoupení do užšího kola, oslovování potenciálních kandidátů napřímo, práce s databázemi.

Dále se budete starat o databázi brigádníků a potvrzovat eventové akce obsluze cateringu, barmanům, kuchařům či hosteskám dle požadavků manažerů, a to do Stages Hotel Prague, ale i do jiných provozů (např. ČNB, koupaliště Lhotka apod.)

Budete mít na starosti část administrativních činností v rámci fungování personální agentury – např. potvrzování příjmů zaměstnancům nebo nahlašování cizinců na Úřad práce.

Jak poznáte, že se k nám hodíte?

Máte praxi v HR, ideálně v personální agentuře nebo odpovídající vzdělání v oboru vzdělávání dospělých, personálního řízení nebo psychologie. Máte povědomí o pracovně-právní legislativě. Jste proaktivní, samostatní, nečekáte jen na zadání, umíte si zorganizovat práci, komunikovat s různými typy lidí. Můžete nastoupit od ledna 2025 a věnovat se zadaným projektům na HPP. Na pobočce v Chomutově budete prozatím sami, a proto se od vás očekává i určitá míra sebekázně a odpovědnosti. Je potřeba být aktivní řidič, abyste mohli na tuto pobočku dojíždět. Můžeme vám ale půjčit vůz nebo vám proplatíme pohonné hmoty.

Co vám můžeme nabídnout?

Laskavý tým a zázemí v naší centrále v Praze na Floře. Zajímavou a zodpovědnou práci s rozmanitou náplní a vysokou mírou samostatnosti ve velmi atraktivním pracovním segmentu. Prostor pro vlastní iniciativu, možnost seberealizace a profesního rozvoje v HR. Motivační variabilní složku mzdy, která má téměř neomezené možnosti.

Chcete se přihlásit do výběrového řízení na tuto pozici?

Pošlete svůj životopis. Výběr nového kolegy nebo kolegyně bude probíhat v kanceláři Skupiny Příležitosti na Floře v průběhu listopadu a prosince. Nezapomeňte připojit, alespoň stručný, ale krásný motivační dopis. Pojďte s námi tvořit budoucnost, pokud vás naše hodnoty oslovují!