Account / Delivery Manager for Digital analytics & advertising
O pozici
Zajišťování delivery klientům, zapojení se do hands-on práce a consultingu v oblasti moderních technologií digitálního marketingu a spolupráce na rozvoji týmu.
Proč hledáme někoho nového a jak do toho zapadáš ty
Díky full-stack partnerství s Google, máme z jejich strany silný support (často se dostaneme k novinkám dříve, než jsou na trhu), ale především máme velkou pipeline leadů a zákazníků, pro které můžeme a chceme pracovat.
...a přestáváme to stíhat...
Proto k sobě hledáme account managera/ku, který/á se v digitální analytice, advertisingu a marketingu již chvíli pohybuje, má silné consulting skills, umí budovat vztahy se zákazníkem, vidí business příležitosti, je proaktivní, má silně partnerský přístup a dokáže se bavit s marketing lidmi včetně C level.
Jak pracujeme s klienty a co bude tvá mise
U každého zákazníka měříme jeho MarketingDataIQ, aneb na jaké úrovni je jejich práce s marketingovými daty.
A podle situace navrhujeme custom řešení (nemáme žádnou unifikovanou krabici na prodej) - pro větší detail se podívej na naše "Menu of Services" - Basic / Advanced / Expert.
Několik konkrétních pokročilých řešení z poslední doby: Dynamická tvorba kreativ, profit base bidding, generování produktových názvů a popisků za pomoci AI.
Na počátku si řekneme, jaký typ klientů tě zajímá, případně z jakého prostředí již máš zkušenosti (z hlediska industry, velikosti, primárního jazyku apod.), a takové klienty si začneš postupně přebírat.
Hlavním cílem je zajistit kvalitní delivery, spokojenost klienta a rozvoj svého týmu.
Budeš se starat o komunikaci se zákazníkem i delivery lidmi, prioritizovat projekty v rámci týmu, vzdělávat se v našem Menu of Services a mít na starosti ekonomiku svých zakázek.
To vše je týmová práce - k dispozici budeš mít seniorní sílu (experta v oblasti online dat) a juniornější kolegy.
Mimo vztahy s klienty budeš diskutovat s relevantními technickými i businessovými týmy, účastnit se různých akcí, konferencí apod.
Level zapojení do projektů hands on poté záleží na tvém technickém hard skillu a chuti.
Co k tomu budeš potřebovat
Znalost online marketingu jako celku a chuť být pro klienta partnerem a konzultantem s přehledem o technologiích, se kterými pracujeme (AdTech, MarTech, Cloud for Marketing, Optimics Menu of Services).
Znalost GTM, GA4, BigQuery, Looker Studio, alespoň praktické základy v SGTM -> server-side měření se dostává do naší každodenní rutiny čím dál tím více.
Zájem o Google Cloud Platform a ochotu se s ním postupně učit pracovat.
Dorozumět se anglicky - komunikace ve firmě i u klientů je často v angličtině, využiješ ji v podstatě každý den.
Zodpovědnost za sebe a svou práci, schopnost odřídit si priority, mít otevřenou mysl, přicházet s novými nápady a sdílet je, chuť na sobě makat a zlepšovat se.
A především, nebýt toxic, nechovat se jako blbec, mluvit o věcech narovinu a táhnout s týmem za jeden provaz.
Co ti nabídneme
Práci v týmu srdcařů a nadšenců, vzájemnou inspiraci a dostatek prostoru i peněz pro vzdělávání a růst.
Můžeš reálně ovlivnit business předních a zajímavých českých i zahraničních firem a být na přímo v kontaktu s lidmi v Google.
Pokud chceš přednášet a být vidět, pak ti pomůžeme účastnit se top akcí v oboru a vybudovat si jméno - sami jsme každou chvíli na nějaké konferenci jako řečníci.
Flexibilitu - nemáme pevnou pracovní dobu, záleží nám na výsledcích, nikoli na příchodu a odchodu z office.
Podíl na zisku - na konci každého roku si přerozdělíme část čistého zisku mezi sebe.
5 týdnů volna + dalších pět 5 dní jako sick days, nebo volna pro dobročinné účely.
Budget na techniku - možnost vybrat si stroj dle svých preferencí.
Budget na psychoterapii či coaching.
Super office (pet-friendly) v Holešovicích s dostatkem místa, parkingem, relax zonami a plnou lednicí snacků.
Takové ty klasiky - Multisportka, firemní tarif apod.
Jaké bodou další kroky, pokud nám o sobě dáš vědět
Projdeme si tvé CV nebo LinkedIn profil. Stačí poslat jedno z toho, a to buď emailem, nebo se ozvi napřímo Petru Světlíkovi přes LI.
Naplánujeme cca 20min call, projdeme si tvou story, doptáš se na případné chybějící informace apod.
Potkáš se naším CSO & CMO Vojtou (případně někým dalším z businessu), pobavíte se blíže o tvých zkušenostech, talentech, preferencích, aktuálních zákaznících, projektech apod., a pokusíte se konkrétněji namodelovat tvou roli v Optimics.
Pozveme tě na testovací půlden (cca 3 hodiny) - potkáš se s dalšími členy týmu, nacítíš atmosféru v Optimics a zkusíte si spolupráci na něčem konkrétním - abychom si na konci dne mohli všichni finálně říci, zda do toho spolu chceme jít.
Pracovní nabídka a nástup dle tvých možností (umíme to cca do týdne).