Account / Delivery Manager for Digital analytics & advertising

Jméno/Firma
Optimics, s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
23. 11. 2024

O pozici

Zajišťování delivery klientům, zapojení se do hands-on práce a consultingu v oblasti moderních technologií digitálního marketingu a spolupráce na rozvoji týmu.

Proč hledáme někoho nového a jak do toho zapadáš ty

  • Díky full-stack partnerství s Google, máme z jejich strany silný support (často se dostaneme k novinkám dříve, než jsou na trhu), ale především máme velkou pipeline leadů a zákazníků, pro které můžeme a chceme pracovat.

  • ...a přestáváme to stíhat...  

  • Proto k sobě hledáme account managera/ku, který/á se v digitální analytice, advertisingu a marketingu již chvíli pohybuje, má silné consulting skills, umí budovat vztahy se zákazníkem, vidí business příležitosti, je proaktivní, má silně partnerský přístup a dokáže se bavit s marketing lidmi včetně C level.

Jak pracujeme s klienty a co bude tvá mise

  • U každého zákazníka měříme jeho MarketingDataIQ, aneb na jaké úrovni je jejich práce s marketingovými daty.

  • A podle situace navrhujeme custom řešení (nemáme žádnou unifikovanou krabici na prodej) - pro větší detail se podívej na naše "Menu of Services" - Basic / Advanced / Expert.

  • Několik konkrétních pokročilých řešení z poslední doby: Dynamická tvorba kreativ, profit base bidding, generování produktových názvů a popisků za pomoci AI.

  • Na počátku si řekneme, jaký typ klientů tě zajímá, případně z jakého prostředí již máš zkušenosti (z hlediska industry, velikosti, primárního jazyku apod.), a takové klienty si začneš postupně přebírat. 

  • Hlavním cílem je zajistit kvalitní delivery, spokojenost klienta a rozvoj svého týmu.

  • Budeš se starat o komunikaci se zákazníkem i delivery lidmi, prioritizovat projekty v rámci týmu, vzdělávat se v našem Menu of Services a mít na starosti ekonomiku svých zakázek.

  • To vše je týmová práce - k dispozici budeš mít seniorní sílu (experta v oblasti online dat) a juniornější kolegy.

  • Mimo vztahy s klienty budeš diskutovat s relevantními technickými i businessovými týmy, účastnit se různých akcí, konferencí apod.

  • Level zapojení do projektů hands on poté záleží na tvém technickém hard skillu a chuti.

Co k tomu budeš potřebovat

  • Znalost online marketingu jako celku a chuť být pro klienta partnerem a konzultantem s přehledem o technologiích, se kterými pracujeme (AdTech, MarTech, Cloud for Marketing, Optimics Menu of Services).

  • Znalost GTM, GA4, BigQuery, Looker Studio, alespoň praktické základy v SGTM -> server-side měření se dostává do naší každodenní rutiny čím dál tím více. 

  • Zájem o Google Cloud Platform a ochotu se s ním postupně učit pracovat.

  • Dorozumět se anglicky - komunikace ve firmě i u klientů je často v angličtině, využiješ ji v podstatě každý den.

  • Zodpovědnost za sebe a svou práci, schopnost odřídit si priority, mít otevřenou mysl, přicházet s novými nápady a sdílet je, chuť na sobě makat a zlepšovat se.

  • A především, nebýt toxic, nechovat se jako blbec, mluvit o věcech narovinu a táhnout s týmem za jeden provaz. 

Co ti nabídneme

  • Práci v týmu srdcařů a nadšenců, vzájemnou inspiraci a dostatek prostoru i peněz pro vzdělávání a růst.

  • Můžeš reálně ovlivnit business předních a zajímavých českých i zahraničních firem a být na přímo v kontaktu s lidmi v Google.

  • Pokud chceš přednášet a být vidět, pak ti pomůžeme účastnit se top akcí v oboru a vybudovat si jméno - sami jsme každou chvíli na nějaké konferenci jako řečníci.

  • Flexibilitu - nemáme pevnou pracovní dobu, záleží nám na výsledcích, nikoli na příchodu a odchodu z office.

  • Podíl na zisku - na konci každého roku si přerozdělíme část čistého zisku mezi sebe.

  • 5 týdnů volna + dalších pět 5 dní jako sick days, nebo volna pro dobročinné účely.

  • Budget na techniku - možnost vybrat si stroj dle svých preferencí.

  • Budget na psychoterapii či coaching.

  • Super office (pet-friendly) v Holešovicích s dostatkem místa, parkingem, relax zonami a plnou lednicí snacků.

  • Takové ty klasiky - Multisportka, firemní tarif apod.

Jaké bodou další kroky, pokud nám o sobě dáš vědět

  • Projdeme si tvé CV nebo LinkedIn profil. Stačí poslat jedno z toho, a to buď emailem, nebo se ozvi napřímo Petru Světlíkovi přes LI.

  • Naplánujeme cca 20min call, projdeme si tvou story, doptáš se na případné chybějící informace apod.

    Potkáš se naším CSO & CMO Vojtou (případně někým dalším z businessu), pobavíte se blíže o tvých zkušenostech, talentech, preferencích, aktuálních zákaznících, projektech apod., a pokusíte se konkrétněji namodelovat tvou roli v Optimics. 

  • Pozveme tě na testovací půlden (cca 3 hodiny) - potkáš se s dalšími členy týmu, nacítíš atmosféru v Optimics a zkusíte si spolupráci na něčem konkrétním - abychom si na konci dne mohli všichni finálně říci, zda do toho spolu chceme jít.

  • Pracovní nabídka a nástup dle tvých možností (umíme to cca do týdne).