Specialista provozu Aromaniac

Jméno/Firma
delicado kingdom, s. r. o.
Pracoviště
Dobrovského 493/22, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
25. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho přátelského a dynamického týmu v Aromaniac hledáme zkušeného a prakticky zaměřeného specialistu provozu, který se postará o každodenní provozní záležitosti a bude oporou pro našeho provozního ředitele. Jsme česká firma s vlastní pražírnou a už od roku 2008 spojujeme lidi s jedinečným světem kvalitní kávy. Pokud máte smysl pro organizaci, selský rozum a rádi hledáte praktická řešení, čtěte dál!

Co vás u nás čeká?

Jako specialista provozu budete mít na starosti široké spektrum úkolů, které nám pomáhají udržet hladký provoz. V praxi to znamená:

  • Řešení ad-hoc provozních úkolů – ať už nepřijde očekávaná dodávka krabic, nedorazí nasmlouvaný brigádník nebo náhle onemocní vedoucí balírny, budete hledat a koordinovat rychlá řešení. V případě potřeby také zaskočíte za kolegy z jiných oddělení a zajistíte, aby vše běželo hladce.
  • Správa a údržba majetku a budov – budete mít přehled o stavu našeho vybavení a prostor, zajistíte jejich údržbu a servis. Ať už půjde o pořízení nové tiskárny, pokládku podlahy nebo stavbu nové toalety, budete zodpovědní za výběr vhodných dodavatelů jak pro materiál, tak pro potřebné služby, a za koordinaci všech kroků k realizaci.
  • Nastavování provozních služeb – budete optimalizovat a spravovat služby tak, aby odpovídaly našim potřebám a rozpočtu. Může jít např. o sjednávání svozu odpadu, pojištění nebo zajištění úklidových služeb. Vaším úkolem bude vybírat spolehlivé dodavatele a zajišťovat, aby všechny služby probíhaly hladce a efektivně.
  • Dohled nad provozními standardy – zajistíte, že splňujeme všechny potřebné normy a standardy, budete komunikovat s odborníky na BOZP, HACCP a další, abychom byli vždy v souladu s legislativou.
  • Nastavování a správa procesů – budete nastavovat procesy pro různé činnosti v rámci firmy, pravidelně je ověřovat a sledovat jejich dodržování, a tam, kde to bude možné, navrhovat vylepšení. Může jít například o proces pro nákup drogerie, objednávky přepravy nebo servis zařízení. K řízení a sledování těchto procesů budete aktivně využívat nástroj Teamwork, kde dohlédnete na to, aby všechny úkoly a činnosti probíhaly správně a efektivně.

Co očekáváme my od vás?

  • Selský rozum a praktické myšlení – budete řešit každodenní provozní záležitosti, kdy je třeba rychle reagovat na vzniklé situace, najít praktická řešení a jednat efektivně.
  • Pokročilé ovládání počítačů a Excelu – využijete při organizaci dat, analýzách nákladů a efektivitě provozních procesů, včetně instalace zařízení jako tiskáren či správě dalších kancelářských technologií.
  • Analytické myšlení a procesní přístup – budete vytvářet, monitorovat a vylepšovat procesy napříč firmou. Vaše schopnost analyzovat fungování a navrhovat zlepšení bude klíčová.
  • Schopnost plánování a organizační dovednosti – od řešení ad-hoc úkolů až po dohlížení na dlouhodobé projekty, budete koordinovat a řídit úkoly tak, aby vše běželo hladce.
  • Zkušenost s projektovými nástroji – budete pomocí tohoto nástroje organizovat procesy, dohlížet na jejich plnění a sledovat, že všechny úkoly probíhají dle plánu. Používáme Teamwork, ale znáte-li Asanu, Trello či cokoliv podobného, na Teamwork si určitě rychle zvyknete.
  • Obchodní a ekonomické myšlení – při výběru dodavatelů budete umět jednat o lepších podmínkách, vyjednávat alternativní nabídky při výpadcích a optimalizovat náklady.
  • Týmový duch a základní manažerské dovednosti – budete spolupracovat napříč týmem, někdy i zastupovat kolegy, a v případě potřeby koordinovat a vést jejich práci.

Co za to nabízíme?

  • Zázemí zavedené firmy, která je na trhu již od roku 2008.
  • Možnost uplatnění vašich nápadů a zlepšováků.
  • Práci v malém přátelském kolektivu, kde se všichni známe jménem. ????
  • Pracoviště plné čerstvé kávy ☕, kterou si můžete vychutnat při každé pauze.
  • Individuální rozvržení pracovní doby i možnost práce z domova.
  • Možnost podílet se na rozvoji provozu a budoucnosti firmy.
  • Zaměstnanecké slevy na všechny produkty.
  • Příležitost k profesnímu růstu a dalšímu vzdělávání.

Chcete k nám?

Napište nám průvodní dopis a přiložte životopis. V dopisu nám, prosím, napište, zda a jak v pracovním či osobním životě využíváte umělou inteligenci a pokud ano, s čím vám nejvíce pomáhá. Předvýběr a pohovory uskutečníme ještě během prosince, a pokud vše půjde hladce, na přelomu roku se můžete stát součástí našeho týmu!