Vedoucí programu pro sociálně znevýhodněné rodiny – sociálně aktivizační služby pro rodiny
O pozici
Pracovní nabídka
Středisko ROSA poskytuje podporu rodinám v obtížných životních situacích a zasazuje se o zlepšení životních podmínek. Cílem naší organizace je systematická a dlouhodobá podpora rodin s dětmi, ve kterých nastaly obtíže z důvodu různého znevýhodnění. Naše práce má přímý vliv na životy lidí a přináší pozitivní změny.
Program pro rodiny sociálně znevýhodněné je určen zejména pro rodiny s dětmi, které mají obtíže s učením, chováním, rodinných vztahů apod. Poskytujeme pomoc rodinám v oblasti výchovy vzdělávání dětí a péče o ně. Podoprujeme rodiny v kontaktu s nejrůznějšími zařízeními a institucemi.
Do našeho týmu nyní rádi přivítáme další posilu, která by se s námi podílela na těchto aktivitách.
Co vás u nás čeká:
Koncepční a administrativní práce spojená s vedením programu
- Zodpovědnost za kreativní koncepci programu
- Vytváření, aktualizace a revize koncepčních dokumentů dle Zákona o sociálních službách – (zejm. Standardy sociální služeb a související dokumenty)
- Spolupráce s projektovým manažerem při vyhledávání, psaní a vyúčtování projektů
- Kontrola naplňování indikátorů v projektech, vytváření roční i průběžné statistiky programu
- Účast na výběrových řízeních, přijímání a zaškolování nových zaměstnanců a jejich vedení, vytváření vzdělávacích plánů zaměstnanců a kontrola jejich plnění
- Získávání zpětné vazby od klientů - dotazníky spokojenosti pro klienty
- Porady vedení
Vedení zaměstnanců v přímé práci se sociálně znevýhodněnými
- Porady se zaměstnanci, vyhodnocování práce zaměstnanců (interní, externí)
- Kontrola práce zaměstnanců– přímá práce, dokumentace jednotlivých případů rodin, kontrola výkazů
- Organizace terénní práce - nábor klientů, přidělení zaměstnancům
- Komunikace s psychology, koordinace péče pro jednotlivé klienty – ve spolupráci s klíčovým pracovníkem rodiny
Přímá práce se sociálně znevýhodněnými rodinami
Vzdělávání se - školení, supervize, sebevzdělávání
Co od vás potřebujeme:
- Předchozí zkušenost s administrativou/projektovou činností
- Velmi dobré organizační dovednosti, schopnost stanovit si priority
- Proaktivní přístup
- Komunikační dovednosti a ochota zapojit se do různorodých aktivit
- Znalost MS Office a dalších kancelářských programů
- Vysokoškolské vzdělání
Co nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Příspěvek na stravování
- Flexibilní pracovní dobu
- Práci v prostředí, které pomáhá lidem
- Pestrou pracovní náplň
- Firemní akce