Content/Marketing Specialist for VIP Brands (JPO19778)????????

Jméno/Firma
Alza.cz a.s.
Pracoviště
U Pergamenky 1522/2, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
25. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Zajišťujeme prémiovou službu v obsahu a digital marketingu pro nejvýznamnější značky, které v našem portfoliu máme, jako jsou například LEGO, Samsung, HP, Microsoft a mnohé další. S ohledem na naše společné marketingové a obsahové potřeby tak řídíme tvorbu produktových popisků, článků či horních popisků pro kategorie. Pod řízením tvorby se ukrývá příprava toho nejlepšího zadání pro naše externí síly, ale drobnější opravy/přepisy zvládneš sám/sama. Bude na tobě i spouštění vendorských akcí v interním systému. Externí síly jsou tu pro nás k dispozici pro řešení manuálních činností, což ti ve finále uvolní ruce pro přípravu analýz a dalších reportů. Získaná data následně využiješ k prioritizaci a zároveň argumentaci směrem ven. Díky našemu obsahovému snažení si pak naši zákazníci najdou u produktů detailnější popisky, obrázky či videa, která jim pomohou správně se rozhodnout při svém nákupu. Náplň práce ale často není „jen“ o správě obsahu – vyhodnocujeme veškeré online marketingové aktivity a připravujeme detailní sell-out reporty.


Aktuálně do našeho týmu hledáme specialisty, kteří se chtějí naučit něco nového, podílet se na velkých projektech a nezaleknou se nových výzev. Uplatnění u nás najdou jak šikovní absolventi/junioři, tak i zkušení specialisté, kteří se již v oboru pohybují nějaký ten pátek. Představujeme si někoho, kdo dokáže prioritizovat, prosadit si svůj názor, nezalekne se diskuzí s partnery a s kolegy z jiných oddělení a současně dokáže navrhnout strategii, kterou posune jak prezentaci dané značky na Alza.cz, tak hlavně i její obrat a business celkově. Troufneš si?

Co bude tvá náplň práce a co je pro nás důležité? ????

  • Dostaneš na starost přibližně 2 značky a tvým hlavním úkolem bude vytvořit, řídit a naplňovat strategii vendora s ohledem na cíle daného segmentu/vendora. Budeš hledat souvislosti a na základě dat navrhovat konkrétní akční kroky jak posunout businessově značku.
  • Budeš řídit optimalizaci a rozšiřování obsahu. Tvojí zodpovědností bude kvalita svěřených značek. Ta se skládá z pokrytí trafficu prémiovým produktovým popiskem, % naplněnosti parametrů, hlídání novinek či vendorských akcí pro zpracování článků, pravidelné analýzy klíčových slov a v neposlední řadě i reportování recenzí pro zajištění kvalitní odpovědi na negativní hodnocení zákazníka. Content nám tvoří obsahový tým, na tobě už bude si realizaci správně odřídit a odladit případné nedostatky. Zároveň se nebráníme vlastní iniciativy u hořícího deadlinu.
  • S kolegy z Vendor týmu budeš pravidelně komunikovat ohledně plánování MKT akcí a jejich vyhodnocení.
  • Důležité je za nás i propojení s oddělením nákupu, kde je ideální prostor pro sdílení důležitých poznatků – údaje za traffic během akce, termín nahrání nových produktů do našeho katalogu atd.
  • V neposlední řadě budeš zpracovávat analýzy z Google Analytics, prodejních dat a dalších interních nástrojů. Jen díky nim víme, že u nás našim značkám daří.
  • Je pro nás důležité, abys měl/a dobré komunikační schopnosti a týmového ducha. Denně se budeš potkávat s kolegy z jiných oddělení i jiných firem a společně budete naplňovat své plány a strategie.


Jak jsme si tě vysnili? ????????

  • Jsi zvídavý/á. E-commerce a online marketing vnímáš v širších souvislostech byznysu a marketingu.
  • Máš povědomí o tom, co je SEO a content marketing a jak to celé funguje. I když jsi v oboru úplný nováček, zkusíš se před pohovorem mrknout na základní pojmy, ať poznáme, že máš o téma opravdový zájem.
  • Už jsi někdy pracoval/a na optimalizování webového obsahu. Na psaní textů u nás máme zkušené copywritery, kterým zadáváme práci a zodpovídáme za finální výstup.
  • Dokážeš myslet analyticky a vidíš přínos ve vyhodnocování své práce a určování priorit. Nerozhoduješ se na základě pocitu, ale umíš si ke svým rozhodnutím zajistit ta správná data.
  • Máš už třeba i zkušenosti se základy Google Analytics a Looker Studia.
  • Nechybí ti pečlivostsamostatnost. Ale nemusíš se ničeho bát – každý nováček má u nás svého buddyho, který ti ze začátku se vším pomůže.


Co na oplátku slibujeme my? ????

  • Možnost se přímo podílet na rozvoji české jedničky v e-commerce.
  • Skvělý buddy systém – zkušenější kolega ti bude k ruce a pomůže ti projít celou adaptací.
  • Samozřejmostí jsou i další benefity jako zaměstnanecké slevy, MultiSport benefit karta, stravenky, 5 Whatever days, finanční odměny k pracovním výročím, posilovna, kavárna přímo v kanceláři a mnoho dalších.
  • Poznáš tu spoustu inspirativních a nadšených lidí, se kterými se rád/a potkáš i po práci.
  • Volnost v projektech a samostatném fungování, maximální důvěra v celý tým.
  • Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme většinou 2-3 dny v týdnu, zbytek jsme na homeoffice.
  • Máme kanceláře s živými stromy, fotbálkem, ping-pongem, posilovnou a meetingy probíhají hlavně na kavárně.