KONTROLOR KVALITY - MENŠÍ PŘÍJEMNÉ CALL CENTRUM - FINANČNÍ SLUŽBY
O pozici
Pracovní nabídka
Naším klientem je velmi úspěšná mezinárodní finanční společnost, která do svého menšího call centra zaměřeného na správu a vymáhání pohledávek hledá motivované kandidáty na výše uvedenou pozici.
Vaše role:
Zodpovědnost za kvalitu a efektivitu výkonů agentů interního call centra na vymáhaní pohledávek. Náslechy, zpětná vazba kolegům. Účast na výběrových řízeních při náboru nových kolegů.
Průběžná operativní komunikace s externími vymáhacími call centry, zvyšování efektivity a kvality spolupráce.
Zodpovědnost za identifikaci a implementaci příležitostí pro zefektivnění procesu vymáhání pohledávek.
Váš profil:
SŠ vzdělání s maturitou.
Zkušenosti na podobné roli jsou velkou výhodou.
Výborná znalost práce na PC.
Výborné komunikativní dovednosti.
Příjemné a profesionální vystupování.
Organizační schopnosti.
Nabízíme:
Zázemí velmi úspěšné společnosti.
Velmi příjemné pracovní podmínky v rámci malého call centra.
Dobré finanční ohodnocení a další benefity.