KONTROLOR KVALITY - MENŠÍ PŘÍJEMNÉ CALL CENTRUM - FINANČNÍ SLUŽBY

Jméno/Firma
DRILL Business Services
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zákaznický servis
Vytvořeno
25. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Naším klientem je velmi úspěšná mezinárodní finanční společnost, která do svého menšího call centra zaměřeného na správu a vymáhání pohledávek hledá motivované kandidáty na výše uvedenou pozici.

Vaše role:

Zodpovědnost za kvalitu a efektivitu výkonů agentů interního call centra na vymáhaní pohledávek. Náslechy, zpětná vazba kolegům. Účast na výběrových řízeních při náboru nových kolegů.

Průběžná operativní komunikace s externími vymáhacími call centry, zvyšování efektivity a kvality spolupráce.

Zodpovědnost za identifikaci a implementaci příležitostí pro zefektivnění procesu vymáhání pohledávek.

Váš profil:

SŠ vzdělání s maturitou.

Zkušenosti na podobné roli jsou velkou výhodou.

Výborná znalost práce na PC.

Výborné komunikativní dovednosti.

Příjemné a profesionální vystupování.

Organizační schopnosti.

Nabízíme:

Zázemí velmi úspěšné společnosti.

Velmi příjemné pracovní podmínky v rámci malého call centra.

Dobré finanční ohodnocení a další benefity.