OBCHODNÍ MANAŽER – OBLAST STŘEDNÍ A ZÁPADNÍ ČECHY (s možností Home-office)

Jméno/Firma
ADEON CZ s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
25. 11. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Pro naši pražskou kancelář hledáme Obchodního manažera pro oblast středních a západních Čech.


Náplň práce:

  • Péče o stávající zákazníky (udržování a rozvoj vztahu se zákazníkem)
  • Ve spolupráci s jiným obchodním manažerem vedení obchodních jednání (po zaučení samostatné jednání se zákazníkem)
  • Tvorba cenových nabídek a smluv, správa kontraktů a licencí
  • Spolupráce s technickými konzultanty, podílení se na organizaci obchodních akcí pro zákazníky

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ nebo VŠ
  • Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Chuť pracovat a učit se novým věcem
  • Dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
  • Základní znalost angličtiny výhodou
  • ŘP skup. B

Nabízíme:

  • Zázemí silné a stabilní společnosti, motivační finanční ohodnocení
  • Zodpovědnou a samostatnou práci s produktem špičkové mezinárodní kvality
  • Práci v přátelském kolektivu
  • Prostor pro osobní a profesní rozvoj (pozice je vhodná i pro šikovné absolventy resp. studenty, kteří mají zájem na rozvoji osobních dovedností v průběhu studia)
  • Zaměstnanecké benefity: Notebook, mobilní telefon, stravenky, sleva na IT produkty, firemní tarif i soukromý telefon, možnost home office
  • Služební automobil (po zaučení i k soukromým účelům)

Proč pracovat v našem týmu?

Jsme největší čistě český dodavatel CAD/CAM/PDM aplikací od společnosti Autodesk. K Vašemu prodeji nabízíme nejnovější softwarové technologie od amerického výrobce. Naše firma má přátelskou, nekorporátní atmosféru. nabízíme flexibilní pracovní dobu, možnost home office a špičkovou technologii Autodesk k prodeji. Budete tak moci výhledově samostatně jednat se zákazníky, podílet se tak na návrhu nových řešení v rámci softwarové automatizace apod. V první fázi bude náplní práce hlavně podpora stávajícímu obchodnímu týmu, administrace obchodních případů, zaučení v přípravě obchodních nabídek, smluvní dokumentace a následně budování dlouhodobých vztahů se zákazníky včetně samostatného obchodního jednání.

Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a napište, proč byste rádi pracovali právě u nás. Těšíme se na Váš kontakt!