ADMINISTRATIVNÍ PODPORA
O pozici
Pracovní nabídka
V současné době hledáme zaměstnance pro pracoviště v Hradci Králové na pozici: ADMINISTRATIVNÍ PODPORA
Pracovní náplň:
• příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance
• organizování pracovních cest (letenky, ubytování)
• tvorba reportů, statistik, prezentací
• příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich
• vyřizování obchodní korespondence
• obsluha datových schránek
• správa došlé a odchozí pošty, včetně elektronické
• archivace dokumentů
• vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky (fax, scanner, záznamník, kopírka, ...)
• podpora a řešení požadavků uvnitř organizace
• další okruhy pracovní náplně mohou být stanoveny podle potřeb a požadavků zaměstnavatele, vždy však v rámci sjednaného druhu práce
• místo výkonu práce Hradec Králové, jednosměnný provoz
Nabízíme:
• zodpovědnou práci pro přední společnost na trhu v oblasti nakládání s odpady
• jistotu stabilní firmy
• nadstandardní pracovní podmínky, zaměstnanecké výhody - půjčky, vzdělávání, rozšíření kvalifikace, stravenkový paušál, benefitní program od dodavatelů
• profesní růst a možnost dalšího vzdělávání
• samostatnou práci a možnost seberealizace
• pracovní poměr na dobu neurčitou
Požadujeme:
• min. středoškolské vzdělání
• aktivní a samostatný přístup k práci
• organizační schopnosti
• schopnost analytického a systematického myšlení
• ŘP skupiny "B"
• pokročilou znalost MS Office (EXCEL)
Nástup:
• možný ihned
V případě zájmu o tuto pozici nám zašlete životopis vč. fotografie prostřednictvím odpovědi na tuto nabídku.