Front office manager - apartmány Praha 1
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme vedoucího front office týmu firmy, která spravuje 8 rezidencí v centru Prahy. Manager této pozici vede team 5 až 7 front office pracovníků a má odpovědnost za spokojenost hostů s klientským servisem. Tato pozice předpokládá i častý přímý osobní kontakt s hosty jak na recepci firmy, tak přímo v jednotlivých rezidencích / apartmánech.
Hlavní náplní vaší práce je především:
- plánování a obsazení směn
- dohled nad dodržováním pracovních postupů a dodržování firemní kultury
- výběr a zaškolování nových pracovníků
- profesní rozvoj teamu, hodnocení práce
- organizace příjezdů a odjezdů hostů
- řešení nadstandardních požadavků hostů a případných krizových situací
- optimalizace a inovace workflow komunikace s klienty, optimalizace procesu práce FO teamu
Ideální uchazeč / uchazečka:
- má předchozí zkušenosti ze klientského servisu, ideálně v rámci hospitality segmentu (hotely, apartmány atd.)
- má již nějaké zkušenosti s vedením menšího týmu a nebo ambice udělat krok dopředu ve v profesní kariéře
- orientuje se ve specifikách mezinárodní klientely
- ocení dynamickou kombinaci práce z kanceláře a práce v “terénu”
- je časově flexibilní, dokáže si přizpůsobit svůj týdenní rozvrh potřebám firmy
- ovládá velmi dobře minimálně anglický jazyk
- orientuje se v různých PMS, rezervačních nebo hotelových systémech
Co můžeme nabídnout:
- zázemí stabilní a dlouhodobě fungující firmy (více jak 30 let na trhu)
- rozmanitou a nestereotypní práci v centru Prahy v přátelském kolektivu
- bonusy k základnímu platu
- firemní benefity - Multisport karta, několikrát do roka si můžete "půjčit" jeden z apartmánů atd.
NÁSTUP IHNED!
Neváhejte a zašlete přes níže uvedený odpovědní formulář svůj strukturovaný životopis se několika řádky proč Vás právě tato pozice zaujala.
A abyste měli lepší představu o tom, jak to u nás vypadá, podívejte se na video, které Vám o naší společnosti řekne více: https://www.youtube.com/watch?v=YxbF5T-Ez3g
Budeme se těšit na Vaše odpovědi!