Finanční Controller ????

Jméno/Firma
Swiss Automotive Group CZ s.r.o
Pracoviště
Průmyslová 1385, Hostivice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Němčina
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
2. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Kdo jsme?

SAG CZ je součástí silné mezinárodní skupiny SAG, která je známá svou spolehlivostí a kvalitou. Naše společnost se specializuje na dodávky širokého sortimentu autodílů a maziv, které jsou nezbytné pro hladký chod autoservisů. Naším cílem je poskytovat nejvyšší úroveň služeb a kvalitních produktů, které uspokojí potřeby našich zákazníků.

Koho hledáme na pozici Controllera?

Hledáme spolehlivého a motivovaného kolegu nebo kolegyni, který/á se chce stát nedílnou součástí naší SAG rodiny. Možná jsi to právě ty! Pokud jsi připravený/á sdílet naše cíle, úspěchy a výzvy, rádi tě přivítáme v našem týmu. Hledáme někoho, kdo se nebojí výzev, je ochotný převzít odpovědnost a má silnou touhu po neustálém učení a osobním rozvoji. Pokud rád/a pracuješ v přátelském a stabilním pracovním prostředí, jsi náš ideální kandidát. Přidej se k nám a společně budeme budovat naši budoucnost.

Co bude tvojí pracovní náplní?

  • Budeš mít na starosti controlling a pravidelný reporting – bude to tvoje parketa.
  • Připravíš business plán, roční rozpočet a také se postaráš o jeho úpravy každé čtvrtletí.
  • Budeš se podílet na měsíční a roční závěrce a jejich reportování, takže budeš mít přehled o tom, jak se nám daří.
  • Vyhodnotíš, jak efektivně fungují jednotlivé skupiny, zaměříš se na náklady a zjistíš, jak jsme na tom z pohledu profitability.
  • Poskytneš analytickou a informační podporu našim interním týmům – budou se na tebe spoléhat.
  • Implementuješ nové procesy v controllingu a reportingu, takže budeš mít možnost přinést nové nápady a zlepšení.
  • Aktivně se zapojíš do nových projektů, rozvoje procesů a směrnic v oblasti controllingu – budeš součástí všeho nového, co se bude dít.
  • Připravíš ad-hoc reporty, vyhodnotíš je a navrhneš relevantní opatření, takže tvůj hlas má váhu.

Co by ti nemělo chybět?

  • Máš vzdělání v podnikové ekonomice nebo obchodní informatice, případně něco podobného.
  • Máš za sebou minimálně 3 roky práce v mezinárodním korporátním prostředí, ideálně ve financích nebo controllingu.
  • Ovládáš MS Office, hlavně Excel, a když znáš D365 FO a COGNOS, je to super extra bod pro tebe.
  • Pracuješ samostatně a máš rád/a analytické výzvy.
  • Umíš dobře komunikovat a spolupracovat v týmu.
  • Umíš anglicky na úrovni B2, a když se domluvíš i německy, je to velké plus.

Co ti nabídneme my?

???? Nejsme mezinárodní konglomerát: Všechno s námi jde domluvit, jsme flexibilní.
???? 25 dní dovolené: Protože si zasloužíš pořádný odpočinek.
????️♀️ Multisport karta: Víme, že k tvrdé práci potřebuješ i relaxaci.
???? Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje: Neustálý růst a zlepšování jsou u nás prioritou.
???? Stravenkový paušál: Na obědy a svačinky ti přispějeme.
???? Malý a přátelský kolektiv: Budeš pracovat v týmu, kde se všichni znají a podporují.
???? Příjemné kanceláře: Žádný hlučný open space, ale klidné a útulné pracovní prostředí.
???? Nástup možný ihned: Pokud se ti to hodí, můžeš začít pracovat hned!

Těšíme se na spolupráci s tebou! ????