operátor ServiceDesku/referent Oddělení koncových služeb ICT
Státní zemědělský intervenční fond
Ve Smečkách 801/33, Praha
Plný
Bez maturity
Informatika a IT služby
2. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Operátor ServiceDesku SZIF
- zajišťuje IT podporu 1. úrovně zaměstnancům SZIF a dalším uživatelům informačního systému (IS) SZIF
- zprostředkovává komunikaci mezi externími uživateli IS SZIF a odbornými zaměstnanci (útvary) SZIF při řešení požadavků
- na základě požadavků oprávněných zaměstnanců SZIF zajišťuje distribuci informací
- řeší ServiceDesková hlášení, evidenci a koordinaci při řešení problémů s IS SZIF a komunikaci s dalšími úrovněmi poskytování podpory i externími dodavateli
- přijímá a administruje v systému ServiceDesku telefonické a emailové požadavky zaměstnanců SZIF a dalších uživatelů IS SZIF
Požadujeme
- vyšší odborné vzdělání (akceptujeme i středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou)
- přehled v oblasti ICT, znalost kancelářských aplikací MS Office
- uživatelskou znalost PC, znalost OS MC Windows 10/11
- flexibilitu, samostatnost, týmovou spolupráci a komunikační schopnosti
Nabízíme
- systemizovanou 10. platovou třídu (zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů) - platový stupeň se odvíjí od započitatelné praxe + motivující osobní ohodnocení
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- 25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna
- stravenkový paušál 100 Kč/odpracovaný den
- pružnou pracovní dobu (v závislosti na chodu oddělení)
- přátelský a inspirativní tým odborníků
- mobilní telefon s neomezeným voláním a SMS včetně 10 GB internetu
- benefitní kartu (měsíční příspěvek na sport, cestování, zdravotní péči, kulturu nebo vzdělávání)
- kartu MultiSport
Další informace
- termín pro přihlášení: do 23. 12. 2024
Celé znění inzerátu a způsob přihlášení naleznete zde: https://szif.gov.cz/cs/kariera?portalAction=detail&kon=00001984#konkurz_detail