operátor ServiceDesku/referent Oddělení koncových služeb ICT

Jméno/Firma
Státní zemědělský intervenční fond
Pracoviště
Ve Smečkách 801/33, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
2. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Operátor ServiceDesku SZIF

  • zajišťuje IT podporu 1. úrovně zaměstnancům SZIF a dalším uživatelům informačního systému (IS) SZIF
  • zprostředkovává komunikaci mezi externími uživateli IS SZIF a odbornými zaměstnanci (útvary) SZIF při řešení požadavků
  • na základě požadavků oprávněných zaměstnanců SZIF zajišťuje distribuci informací
  • řeší ServiceDesková hlášení, evidenci a koordinaci při řešení problémů s IS SZIF a komunikaci s dalšími úrovněmi poskytování podpory i externími dodavateli
  • přijímá a administruje v systému ServiceDesku telefonické a emailové požadavky zaměstnanců SZIF a dalších uživatelů IS SZIF

Požadujeme

  • vyšší odborné vzdělání (akceptujeme i středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou)
  • přehled v oblasti ICT, znalost kancelářských aplikací MS Office
  • uživatelskou znalost PC, znalost OS MC Windows 10/11
  • flexibilitu, samostatnost, týmovou spolupráci a komunikační schopnosti

Nabízíme

  • systemizovanou 10. platovou třídu (zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů) - platový stupeň se odvíjí od započitatelné praxe + motivující osobní ohodnocení
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • 25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna
  • stravenkový paušál 100 Kč/odpracovaný den
  • pružnou pracovní dobu (v závislosti na chodu oddělení)
  • přátelský a inspirativní tým odborníků
  • mobilní telefon s neomezeným voláním a SMS včetně 10 GB internetu
  • benefitní kartu (měsíční příspěvek na sport, cestování, zdravotní péči, kulturu nebo vzdělávání)
  • kartu MultiSport

Další informace

  • termín pro přihlášení: do 23. 12. 2024

Celé znění inzerátu a způsob přihlášení naleznete zde: https://szif.gov.cz/cs/kariera?portalAction=detail&kon=00001984#konkurz_detail