Asistentka do architektonického ateliéru v Hradci Králové
O pozici
Pracovní nabídka
Zdravíme Tě z Hradce Králové!
Jsme New Visit a naším cílem je poskytovat nejlepší služby v oblasti krajinářské a zahradní architektury, realizace projektů, výroby zahradního nábytku a kuchyní a vybavování našich projektů zahradní technikou. Zkrátka vše co se točí kolem krajiny, měst, zahrad.
A abychom kvalitně uspokojovali rostoucí požadavky našich zákazníků, hledáme kolegyni pro podporu našeho ateliéru v Hradci Králové. Potřebujeme někoho spolehlivého, komunikativního a usměvavého.
Jsi to Ty?
Asistent/ka, co se nebojí žádného úkolu a má rád/a výzvy.
Jsi komunikativní, flexibilní, aktivní, loajální. Pečlivost a spolehlivost jsou Ti vlastní. Máš výborné organizační schopnosti a umíš rozlišovat priority. Rád/a se naučíš něco nového.
Máš VŠ/SŠ vzdělání všeobecného nebo ekonomického směru.
Umíš sociální sítě, umíš formulovat texty a ráda pracuješ s fotografiemi.
Rozumíš a domluvíš se česky.
Máš řidičák.
Máš výborné znalosti nástrojů MS Office, případně i účetního programu POHODA.
Máš praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky.
A v neposlední řadě máš ráda humor a ráda se zasměješ.
A co Tě tedy čeká?
Budeš řešit požadavky CEO, projekčního, obchodního a účetního oddělení.
Obchodní a marketingová podpora, kancelářská administrativa, správa vozového parku, office management (kancelářské potřeby, občerstvení, technické zázemí kanceláří, vybavení atd.).
Příprava podkladů pro mzdy, kontrola docházky.
V POHODĚ umíš vystavovat faktury, objednávky, budeš hlídat splatnosti faktur.
Budeš se podílet na přípravě prezentací na porady.
Správa FCB/IG prezentace všech divizí společnosti.
Zajišťování akcí pro zákazníky a zaměstnance.
A spoustu dalšího….
A jak o Tebe budeme pečovat my?
Kolegové si u nás kromě kvalitní mzdy a benefitů cení toho, že jsme malá rodinná společnost, kde vládne přátelská atmosféra, lokality s bezplatným parkingem a dobrou dostupností z centra Hradce Králové. Sídlíme v nových moderních prostorách v Brownfieldu na Vančurově Náměstí.
5 týdnů dovolené + 3 dny zdravotní volno.
Počítač/notebook, mobilní telefon s ohledem na případnou osobní volbu.
Flexibilita a příležitostný home office.
Občerstvení na pracovišti (nápoje, výborná káva, fresh juice, vitamíny, atd..)
Dog friendly office.
Budeme se těšit na tvůj motivační dopis a životopis v češtině. Vše pečlivě prostudujeme a po 6. lednu 2025 pozveme vybrané zájemkyně k nám na osobní pohovor.