Sales manager pro digitální podpisy (HO, flex.pracovní doba, fix + bonusy)
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme Signi – rychle rostoucí technologická firma, parta profesionálů a nadšenců, ve které se pořád něco děje. Chceme zbavit svět papírových dokumentů – to je obrovská mise, se kterou každý den přicházejí nové výzvy. Do 3 let chceme uzavírat 50 000 dokumentů denně v minimálně 5 zemích Evropy. Chceme být lovebrandem – pro naše zákazníky i zaměstnance. Přidej se k nám – Buď součástí Signi.
Naše firemní kultura si zakládá na svobodě a zodpovědnosti. Umíme se rychle rozhodovat – nejsme svázáni zbytečnými pravidly a omezeními. Samozřejmě jsme ale zodpovědní za své jednání – vůči zákazníkům, kolegům i firmě.
Do rukou dostaneš produkt, který zákazníci chtějí, používají a oceňují. Důvěřují nám ve více než 500 inovativních firmách, jako jsou RE/MAX, Herz, Alza, Rohlik.cz, DoDo, Livesport, PORR, TV Nova a mnoha dalších.
Máme dobře nastavený sales proces, využíváme moderní přístup i nástroje k vedení obchodních případů (Merk, Leady.cz, Mautic, Pipedrive, Sales navigator, Zopto a další). Máme efektivní B2B marketing, který generuje leady i přímé poptávky po Signi.
Je jedno odkud jsi, 95% schůzek řešíme online, není třeba pravidelně docházka do kanceláře.
Jaká bude tvoje pracovní náplň:
- Budeš mít na starosti osobní/online schůzky s klienty, kteří projevili zájem o službu Signi
- Všechny leady ale nejdříve budeš kvalifikovat dle nastavené metodiky
- Nedílnou součástí tvé práce bude také zpracování a prezentace cenových nabídek (včetně najití nejvhodnějšího řešení pro klienta)
- V našem oboru je nutné se vzdělávat také v právní rovině (například novelizace Zákoníku práce aj.)
- Jakmile zasmluvníš klienta, tak budeš spolupracovat s týmem Spolupráce s Customer Succes, který zajistí jeho onboarding
- O klientech je třeba mít přehled, proto budeš neustále pracovat s interním systémem PipeDrive a veškeré aktivity u klientů tam zadávat
- Očekáváme také od tebe aktivity spojené se získáním vlastních leadů (správa profilu na Linkedin aj.)
Co od tebe očekáváme?
- Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
- Nutností je předchozí praxe v rámci B2B prodeje nebo péče o klienty (alespoň 2 roky)
- Jsi orientovaný na zákazníka a umíš zjistit jeho potřebu – to je pro naši firemní kulturu zásadní
- Osobní a telefonická komunikace se zákazníkem je tvým denním chlebem a jsi si v ní jistý
- Prezentační dovednosti máš také na vysoké úrovni – bez toho to v proději prostě nejde vlak
- Máš vysoké pracovní nasazení, jsi zodpovědný, samostatný a dotahuješ věci do konce
Co za to naopak nabízíme?
- Flexibilní pracovní dobu s neomezenou dovolenou
- Fixní finanční ohodnocení + bonusová složka závislá na tvém výkonu
- Vytvoříš společně s námi nejpoužívanější službu na elektronické uzavírání dokumentů v Evropě
- Možnost pracovat se skvělým týmem, dostávat více zodpovědnosti, pracovně i osobnostně růst
- Moderní kanceláře v Karlíně, ve kterých se s tebou budeme rádi vídat
- Podporujeme home office – bereme work-life balance vážně
- Budget na vzdělávání a osobní rozvoj
- Pohodové, neformální pracovní prostředí v Karlíně, kde nebudeš zatížen zdlouhavým rozhodováním
- Dog friendly kancelář
- Multisportka
- Samozřejmostí je neomezená zásoba výborné kávy, čaje, společných akcí a dalších benefitů