Obchodní zástupce/kyně Kladno
O pozici
Pracovní nabídka
Co Vás čeká
* vyhledávání nových obchodních příležitostí
* aktivní osobní schůzky se zákazníky
* péče o stávající portfolio zákazníků, jeho rozvoj a rozšiřování
* nabídka a prezentace vhodných řešení pro zákazníka
* konzultační činnost, projektová činnost
* odpovědnost za plnění obchodního plánu
* implementace zákazníků, komunikace s ostatními odděleními firmy, včetně zahraničí
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
* SŠ/VŠ vzdělání
* praxi na obchodní pozici, výhodou praxe v logistické firmě
* aktivní znalost AJ nutná
* 2. cizí jazyk výhodou
* uživatelskou znalost práce na PC, včetně dobré znalosti Word, Excel, PowerPoint
* ŘP B + aktivní řidič
* profesionální vystupování, prozákaznická orientace
* dobré prezentační dovednosti
* samostatnost a ochotu učit se nové věci
Co Vám můžeme nabídnout
* zázemí perspektivní mezinárodní rodinné logistické společnosti
* motivující finanční ohodnocené podle pracovního výkonu s řadou benefitů
* možnost školení a spolupráce i v zahraničí
* dlouhodobý plánovaný rozvoj
* účast na projektech
* oblast odpovědnosti – v rámci některé ze tří obchodních oblastí pobočky Kladno (Severní Čechy,
střední Čechy a Praha, Plzeňská oblast)
* přátelský kolektiv