Manažer úseku udržitelného financování
O pozici
Pracovní nabídka
Kde?
Banka, která přispívá svou činností k plnění snů začínajících nebo již ostřílených malých a středních podnikatelů. Pomáhá financovat nejen rozjezd nových firem, ale i projektů, které posouvají firmy dál a prostřednictvím nichž jsou konkurence-schopnější. Díky tomu přispívají k ekonomickému růstu České republiky.
Díky pomoci banky mohou ve svém podnikání pokračovat dále tradiční české značky jako např. Bushman, Kofola, největší výrobce knedlíků v ČR nebo tradiční textilní závod s tkalcovskou tradicí a dělat to, co milují a naplňuje je nejvíce.
Projekty banka zafinancovává zejména v oblasti dopravy, životního prostředí a energetiky, v oblasti sociální, zdravotní, vzdělávací, kulturní a sportovní infrastruktury.
Koho hledáme?
Proaktivního a pragmatického lídra s obchodním duchem, skvělými komunikačními dovednostmi a zkušenostmi v udržitelném financování.
Náplň práce:
- Vedení týmu 8 lidí/odborníků ve svém oboru
- Spolupráce s ostatními úseky v bance při přípravě a aktualizaci produktů s ohledem na environmentální požadavky, např. DNSH/CP nebo při zavádění ESG reportingu a přípravě Zprávy o udržitelnosti
- Spolupráce se specialistou DNSH/CP při přípravě stanovisek v této oblasti
- Komunikace s řídícími orgány (Státní fond životního prostředí České republiky) ohledně zajištění financování pro produkty
- Komunikace s EIB ohledně programu udržitelného financování, případných změn a koordinace činností
- Koordinace zadávacích řízení pro výběr externích dodavatelů energetických služeb pro tento program
- Zajištění mediální podpory programu, např. účast na konferencích, diskuzních fórech, propagačních akcích
Co očekáváme:
- VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
- Klíčová zkušenost pro tuto roli: Minimálně 3 roky vedení týmu
- Zkušenost s programy / poradenstvím v oblasti Udržitelného financování - např. OZE, DNSH, ESG, EPC
- Umění jednat s lidmi a schopnost budovat efektivní vztahy v rámci týmu a obchodních vazeb Schopnost určovat priority a koordinovat činnosti s ohledem na potřeby banky
- Pokročilá znalost MS Excel – tvorba rozsáhlejších reportů, tabulek, grafů
- Pokročilá znalost AJ (min. úroveň B2) – komunikace s EIB, účast na mezinárodních konferencích, prezentace
Co nabízíme:
- Práci na plný úvazek s možností home office
- Smysluplnou práci, kterou budete přispívat k ekonomickému růstu ČR a podílet se na rozvoji programu pro energeticky úsporné projekty
- Stabilitu – společnost na trhu působí více než 30 let
- Přátelskou a otevřenou firemní kulturu bez těžkopádných korporátních pravidel
- 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days
- Cafeteria systém
- Program péče o zdraví
- Plně hrazené stravenky
- Příspěvek na životní i penzijní pojištění
- Profesní i jazykové vzdělávání
- Nástup dle dohody
Zní to jako příležitost pro vás? Zašlete nám své CV spolu s krátkým představením, proč vás role zajímá, a my vás rádi co nejdříve kontaktujeme.