Nákupčí dveřní kování, pracovní oděvy a obuv

Jméno/Firma
AC-T servis, spol. s r.o.
Pracoviště
Náchodská 2485/61, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Němčina
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
2. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

AC-T servis spol. s r.o. - rodinná firma - obchodní společnost (dveřní kování, doplňky ke dveřím, pracovní oděvy a obuv).

hledá hlavního nákupčího, který bude zároveň plnit roli produktového manažera v naší obchodní společnosti. Tato pozice je ideální pro profesionála, který má zkušenosti s nákupem zboží a zároveň se zajímá o strategické řízení produktového portfolia. Pokud máte silné vyjednávací schopnosti, orientaci na obchodní výsledky a chuť rozvíjet produktovou nabídku, přidejte se k nám!

Náplň práce:

  • Nákupní činnosti: Řízení nákupního procesu zajištění kvalitních produktů za nejlepší ceny, vyjednávání s dodavateli, kontrola dodacích podmínek a správa smluv.
  • Produktový management: Správa produktového portfolia, analýza trhu a konkurence, výběr a zavádění nových produktů na trh, optimalizace stávající nabídky.
  • Koordinace s obchodními týmy: Spolupráce s prodejem, marketingem a skladem na efektivní dostupnosti produktů, umístění a jejich propagaci.
  • Vedení a podpora týmu: Řízení a motivace jednoho kolegy, rozdělování úkolů, monitoring výkonu a zajištění hladké komunikace v týmu.
  • Strategické plánování a analýza: Tvorba a implementace nákupní a produktové strategie s cílem zlepšení obchodní efektivity a zajištění konkurenceschopnosti
  • Řízení dodavatelských vztahů: Udržování a rozvoj vztahů s klíčovými dodavateli, zajištění plynulých dodávek a kvality.
  • Spolupráce s obchodním týmem: Koordinace s prodejem, marketingem a skladem, aby byly produkty dostupné, správně umístěné na trhu a odpovídaly aktuálním potřebám našich zákazníků.

Požadujeme:

  • Min. 3 roky zkušeností na pozici nákupčího nebo produktového manažera v obchodní společnosti.
  • Zkušenosti s nákupem zboží a vyjednáváním s dodavateli.
  • Znalost obchodních procesů a schopnost řídit produktové portfolio.
  • Silné analytické dovednosti a orientace na výsledky.
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Angličtina slovem i písmem, němčina výhodou
  • Pokročilá znalost MS Office, zejména Excel (vhodné i zkušenosti s ERP systémem Bussiness Central/Navision).
  • Vysokoškolské vzdělání v oblasti obchodu, ekonomie výhodou.

Nabízíme:

  • Zajímavou a dynamickou práci v rostoucí obchodní společnosti s dominantním postavením na trhu
  • Možnost rozvíjet a ovlivnit produktovou nabídku na trhu.
  • Motivující finanční ohodnocení a bonusy.
  • Po dohodě flexibilní pracovní dobu a možnost home office.
  • Příspěvky na stravování, odborné školení a další zaměstnanecké výhody.
  • HPP na dobu neurčitou, pracoviště Praha 9, Horní Počernice
  • Cestování za dodavateli v EU