Nákupčí dveřní kování, pracovní oděvy a obuv
AC-T servis, spol. s r.o.
Náchodská 2485/61, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Němčina
Doprava , logistika a zásobování
2. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
AC-T servis spol. s r.o. - rodinná firma - obchodní společnost (dveřní kování, doplňky ke dveřím, pracovní oděvy a obuv).
hledá hlavního nákupčího, který bude zároveň plnit roli produktového manažera v naší obchodní společnosti. Tato pozice je ideální pro profesionála, který má zkušenosti s nákupem zboží a zároveň se zajímá o strategické řízení produktového portfolia. Pokud máte silné vyjednávací schopnosti, orientaci na obchodní výsledky a chuť rozvíjet produktovou nabídku, přidejte se k nám!
Náplň práce:
- Nákupní činnosti: Řízení nákupního procesu zajištění kvalitních produktů za nejlepší ceny, vyjednávání s dodavateli, kontrola dodacích podmínek a správa smluv.
- Produktový management: Správa produktového portfolia, analýza trhu a konkurence, výběr a zavádění nových produktů na trh, optimalizace stávající nabídky.
- Koordinace s obchodními týmy: Spolupráce s prodejem, marketingem a skladem na efektivní dostupnosti produktů, umístění a jejich propagaci.
- Vedení a podpora týmu: Řízení a motivace jednoho kolegy, rozdělování úkolů, monitoring výkonu a zajištění hladké komunikace v týmu.
- Strategické plánování a analýza: Tvorba a implementace nákupní a produktové strategie s cílem zlepšení obchodní efektivity a zajištění konkurenceschopnosti
- Řízení dodavatelských vztahů: Udržování a rozvoj vztahů s klíčovými dodavateli, zajištění plynulých dodávek a kvality.
- Spolupráce s obchodním týmem: Koordinace s prodejem, marketingem a skladem, aby byly produkty dostupné, správně umístěné na trhu a odpovídaly aktuálním potřebám našich zákazníků.
Požadujeme:
- Min. 3 roky zkušeností na pozici nákupčího nebo produktového manažera v obchodní společnosti.
- Zkušenosti s nákupem zboží a vyjednáváním s dodavateli.
- Znalost obchodních procesů a schopnost řídit produktové portfolio.
- Silné analytické dovednosti a orientace na výsledky.
- Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.
- Angličtina slovem i písmem, němčina výhodou
- Pokročilá znalost MS Office, zejména Excel (vhodné i zkušenosti s ERP systémem Bussiness Central/Navision).
- Vysokoškolské vzdělání v oblasti obchodu, ekonomie výhodou.
Nabízíme:
- Zajímavou a dynamickou práci v rostoucí obchodní společnosti s dominantním postavením na trhu
- Možnost rozvíjet a ovlivnit produktovou nabídku na trhu.
- Motivující finanční ohodnocení a bonusy.
- Po dohodě flexibilní pracovní dobu a možnost home office.
- Příspěvky na stravování, odborné školení a další zaměstnanecké výhody.
- HPP na dobu neurčitou, pracoviště Praha 9, Horní Počernice
- Cestování za dodavateli v EU