REGIONÁLNÍ KAM - MEDICAL DEVICES - ENDOTERAPIE - Praha, Střední Čechy, Jihočeský, Vysočina
O pozici
Pracovní nabídka
Rádi byste pracovali v přední MedTech společnosti a chcete se podílet na jejím růstu? Oblastní manažer prodeje je odpovědný za rozvoj a provádění efektivních prodejních a marketingových strategií v rámci určené geografické oblasti - konkrétně Praha, Středočeský, Jihočeský kraj a částečně Vysočina. Analyzuje data, aby identifikoval nejúčinnější prodejní metody, setkával se se zákazníky, aby řešil jejich potřeby, prezentoval produkty a účastnil se vzdělávacích akcí za účelem podpory prodeje a vztahů. Regionální manager také monitoruje konkurenci, hodnotí prodejní výkon a připravuje zprávy pro nadřízeného. Jeho role spočívá v podpoře růstu prodeje a zajištění spokojenosti zákazníků ve svěřeném území.
Vaše odpovědnosti:
• Příprava prodejních plánů a jejich implementace pro dosažení stanovených cílů
• Realizace efektivní prodejní a marketingové strategie ve svěřeném teritoriu
• Příprava smluv ve spolupráci s administrativním týmem
• Prezentace produktů na konferencích, seminářích, workshopech a výstavách
• Podpora plnění ročního prodejního plánu divize
• Monitoring performance zákazníků a analýza jejich potřeb pro efektivní obchodní spolupráci
• Pravidelný reporting a aktualizace prodejní databáze
• Analýza dat hledající nejefektivnější způsoby prodeje
• Setkávání se se zákazníky, řešení výzev a nabízení řešení
• Objevování prodejních příležitostí prostřednictvím spotřebitelského průzkumu a vývoje trhu
• Účast na školeních v prodejních technikách a atributech produktů společnosti
• Posuzování prodejního výkonu podle KPI´s
• Sledování trhu a konkurence
Co očekáváme od Vás:
• Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oblasti zdravotnictví, biomedicíny, či technického oboru (výhodou).
• Znalost anglického jazyka (školení v AJ v Hamburgu, školící materiály v AJ, příležitostná komunikace s managementem)
• Zkušenost s prodejem, ideálně v oblasti medicínských produktů, a orientaci na výsledky
• Znalost MS Office (Outlook, Excel, PPT, Word), znalost Salesforce je výhodou
• Znalost nástrojů CRM
• Řidičský průkaz sk. B a mobilitu pro časté pracovní cesty
• Energické a profesionální vystupování, schopnost navazovat dlouhodobé vztahy se zákazníky
• Silné komunikační, organizační a vyjednávací schopnosti
• Schopnost řešit problémy
• Ochota cestovat v rámci přiděleného území (70% času)
Co vám nabízíme:
• Možnost profesního růstu a aktivní podílení se na rozvoji úspěšného týmu
• Skvělou příležitost prezentovat špičkové produkty
• Penzijní příspěvek 3% ze základní mzdy
• Stravenkový příspěvek v maximální možné výši
• Pravidelné tréninky a osobní rozvoj
• Možnost pravidelného očkování proti chřipce, encefalitidě a žloutence
• Zdravotní péče - možná schůzka s doktorem specialistou
• Příspěvek na městskou hromadnou dopravu
• Multisport karta
• Flexi benefit po odpracovaných letech
• Stravování ve vlastní jídelně
• Pět dnů dovolené navíc
• Jazykové kurzy AJ