Team Assistant

Jméno/Firma
Crowdberry s.r.o.
Pracoviště
Jindřišská 939/20, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Vítejte v Crowdberry, týmu, kde se otevírají dveře příležitostí!

Jsme rychle rostoucí investiční skupina, která umožňuje soukromým investorům investovat do inovativních společností a nemovitostí, spoluvlastnit je a podílet se na jejich úspěchu.

Naše skupina se skládá z investiční platformy a tří fondů zaměřených na různá odvětví. V roce 2021 jsme v České republice založili CB Property Investors (www.cbpi.eu), realitní investiční fond pro kvalifikované investory, který se soustředí na investice do nemovitostí s přidanou hodnotou.

Crowdberry dnes spojuje téměř 10 000 českých a slovenských investorů. V současnosti spravujeme kapitál přesahující 120 milionů EUR a naše portfolio zahrnuje více než 100 společností a realitních projektů.

Aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Team Assistant do naší pražské kanceláře. Od prvního dne se staneš důležitým členem našeho týmu a budeš mít příležitost se podílet na růstu a úspěchu naší firmy.


 Náplň práce

  • Poskytování komplexní administrativní podpory týmu v pražské kanceláři
  • Komunikace s úřady, jako jsou notáři, banky a obchodníci s cennými papíry
  • Zajišťování kontaktu s investory (klienty), organizování jejich návštěv a jejich uvítání
  • Podpora při zajišťování účetních operací, administrativní správy služebních cest, nákupů a přípravy korespondence
  • Pomoc při organizaci investorských akcí, přípravy prezentací
  • Asistence real estate týmu při koordinaci a realizaci transakcí od začátku až po finální podpis a následnou správu projektů
  • Práce s interním CRM systémem (ZOHO), zajištění aktuálnosti a správnosti dat
  • Další administrativní úkoly, jako je skenování, archivace a podpora každodenního chodu kanceláře

Naše požadavky

  • VŠ vzdělání nebo ekvivalentní kvalifikace
  • 1-2 roky praxe na podobné pozici – ideálně z korporátního prostředí, banky, developerské/stavební společnosti nebo advokátní kanceláře
  • Dobrá znalost angličtiny (úroveň B2)
  • Dobrá znalost MS Office
  • Předchozí zkušenosti s interním CRM systémem (výhodou, ne podmínkou)

Zaměstnanecké výhody, benefity

  • Moderní kancelářské prostory v centru Prahy
  • Neformální pracovní prostředí, kde se cení tvoje nápady
  • 5 sick days pro tvé pohodlí
  • Notebook a mobilní telefon pro snadnou komunikaci a práci
  • Roční výkonnostní bonus, který tě odmění za tvoji píli
  • Pohyb v prostředí inovativních a rychle rostoucích firem v ČR a na Slovensku
  • Dynamický a mezinárodně zkušený tým, který pracuje v ploché organizační struktuře
  • Intelektuálně náročnou, ale zábavnou práci, která tě bude bavit