Pomocná účetní, administrativní výpomoc

Jméno/Firma
FINN SUB s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu hledáme administrativní pomoc pro náš back office a pravou ruku pro naši hlavní účetní. Náplň práce je hodně rozmanitá, nejedná se o stereotypní činnost spočívající v pár úkonech a velkém množství položek. Jedná se o všechny oblasti účetnictví menší firmy, vedené v programu Helios:

  • příprava podkladů a administrativy spojené s účetnictvím
  • správa pohledávek
  • faktury vydané i přijaté (tvorba + účtování)
  • vedení pokladen, příprava pokladních dokladů, účtování (CZK + EUR)
  • sestavování zápočtů (tvorba + účtování)
  • interní doklady (tvorba + účtování)
  • pomoc při sestavování DPH
  • příprava smluv
  • agenda aut – správa pojistek (povinného, havarijní ručení, STK)
  • skladové pohyby (příjemky, výdejky, převodky)
  • spolupráce při inventurách
  • spolupráce při skladovém měsíčním uzavírání skladů
  • editace eshopu

Požadavky

  • SŠ vzdělání ekonomického směru
  • zkušenosti na podobné pracovní pozici
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost a dobrá organizace práce
  • praxe v účetním programu, zkušenosti s Heliosem jsou velkou výhodou

Co nabízíme:

  • rozmanitou práci, hlavně ne nudu
  • kompletní zaškolení ve všech vykonávaných činnostech
  • velký prostor pro osobní realizaci
  • práci s atraktivními produkty s velkým potenciálem
  • krásné pracovní prostředí v Brně-Bystrci, v blízkosti Brněnské přehrady
  • práci v týmu mladých lidí
  • možnost využití aktivit firmy (potápění, paddleboard)

V průvodním dopisu prosíme o zodpovězení těchto dotazů:

  1. Zajímá nás, proč si myslíte, že právě Vy jste pro nás tím pravým uchazečem
  2. Máte zkušenost se skladovým hospodářstvím (evidence příjemek, výdejek, vystavování faktur)?
  3. Umíte pracovat s více sklady (převody, asistence při inventurách...)?
  4. Zvládáte alespoň jednodušší účetní operace? Které?
  5. Na jaké úrovni ovládáte excel?
  6. Počítáte se spoluprací při expedici objednávek ve skladu (v rámci potřebného zboží-znalství)?