Pomocná účetní, administrativní výpomoc
FINN SUB s.r.o.
Brno
Plný
Bez maturity
Angličtina
Administrativa
2. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu hledáme administrativní pomoc pro náš back office a pravou ruku pro naši hlavní účetní. Náplň práce je hodně rozmanitá, nejedná se o stereotypní činnost spočívající v pár úkonech a velkém množství položek. Jedná se o všechny oblasti účetnictví menší firmy, vedené v programu Helios:
- příprava podkladů a administrativy spojené s účetnictvím
- správa pohledávek
- faktury vydané i přijaté (tvorba + účtování)
- vedení pokladen, příprava pokladních dokladů, účtování (CZK + EUR)
- sestavování zápočtů (tvorba + účtování)
- interní doklady (tvorba + účtování)
- pomoc při sestavování DPH
- příprava smluv
- agenda aut – správa pojistek (povinného, havarijní ručení, STK)
- skladové pohyby (příjemky, výdejky, převodky)
- spolupráce při inventurách
- spolupráce při skladovém měsíčním uzavírání skladů
- editace eshopu
Požadavky
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- zkušenosti na podobné pracovní pozici
- spolehlivost, pečlivost, samostatnost a dobrá organizace práce
- praxe v účetním programu, zkušenosti s Heliosem jsou velkou výhodou
Co nabízíme:
- rozmanitou práci, hlavně ne nudu
- kompletní zaškolení ve všech vykonávaných činnostech
- velký prostor pro osobní realizaci
- práci s atraktivními produkty s velkým potenciálem
- krásné pracovní prostředí v Brně-Bystrci, v blízkosti Brněnské přehrady
- práci v týmu mladých lidí
- možnost využití aktivit firmy (potápění, paddleboard)
V průvodním dopisu prosíme o zodpovězení těchto dotazů:
- Zajímá nás, proč si myslíte, že právě Vy jste pro nás tím pravým uchazečem
- Máte zkušenost se skladovým hospodářstvím (evidence příjemek, výdejek, vystavování faktur)?
- Umíte pracovat s více sklady (převody, asistence při inventurách...)?
- Zvládáte alespoň jednodušší účetní operace? Které?
- Na jaké úrovni ovládáte excel?
- Počítáte se spoluprací při expedici objednávek ve skladu (v rámci potřebného zboží-znalství)?