asistent(ka)/administrativní pracovník/pracovnice back office pro advokátní kancelář

Jméno/Firma
PELIKÁN KROFTA KOHOUTEK advokátní kancelář s.r.o.
Pracoviště
Újezd 450/40, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
3. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Jsme advokátní kancelář s devatenáctiletou tradicí, sídlíme v Tyršově domě na pražské Malé Straně. Do našeho týmu hledáme šikovnou asistentku/šikovného asistenta.

Co vás čeká

  • správa datových schránek, správa PC, IT,
  • administrativní podpora advokátům a koncipientům společnosti,
  • zajištění plynulého chodu recepce, správa zasedacích místností,
  • vyřizování telefonátů (příjem telefonátů, distribuce vzkazů),
  • pochůzky na úřady, soudy, notáře, nahlížení do spisů
  • a mnoho dalších věcí, které bude zrovna potřeba zařídit

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • pečlivost, spolehlivost a flexibilitu, odolnost vůči stresu,
  • schopnost rozpoznat prioritu v plnění úkolů,
  • příjemné vystupování, ochotu učit se nové věci,
  • min. SŠ vzdělání,
  • nutná znalost práce s počítačem - MS Office,
  • výborná znalost českého jazyka,
  • základní znalost angličtiny,
  • praxe na podobné pozici či předchozí zkušenost z advokátní kanceláře výhodou,
  • řidičský průkaz B výhodou

Výhodou bude, pokud budete umět

Výhodou pro uchazeče bude předchozí zkušenost z advokátní kanceláře, orientace v IT

Co vám můžeme nabídnout

  • pestrou, zajímavou a zodpovědnou práci na krásném místě v centru Prahy,
  • stravenkový paušál, multisport karta po zkušební době, mobilní telefon
  • mzda po zkušební době 35.000,- Kč s perspektivou navýšení