asistent(ka)/administrativní pracovník/pracovnice back office pro advokátní kancelář
PELIKÁN KROFTA KOHOUTEK advokátní kancelář s.r.o.
Újezd 450/40, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
3. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme advokátní kancelář s devatenáctiletou tradicí, sídlíme v Tyršově domě na pražské Malé Straně. Do našeho týmu hledáme šikovnou asistentku/šikovného asistenta.
Co vás čeká
- správa datových schránek, správa PC, IT,
- administrativní podpora advokátům a koncipientům společnosti,
- zajištění plynulého chodu recepce, správa zasedacích místností,
- vyřizování telefonátů (příjem telefonátů, distribuce vzkazů),
- pochůzky na úřady, soudy, notáře, nahlížení do spisů
- a mnoho dalších věcí, které bude zrovna potřeba zařídit
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- pečlivost, spolehlivost a flexibilitu, odolnost vůči stresu,
- schopnost rozpoznat prioritu v plnění úkolů,
- příjemné vystupování, ochotu učit se nové věci,
- min. SŠ vzdělání,
- nutná znalost práce s počítačem - MS Office,
- výborná znalost českého jazyka,
- základní znalost angličtiny,
- praxe na podobné pozici či předchozí zkušenost z advokátní kanceláře výhodou,
- řidičský průkaz B výhodou
Výhodou bude, pokud budete umět
Výhodou pro uchazeče bude předchozí zkušenost z advokátní kanceláře, orientace v IT
Co vám můžeme nabídnout
- pestrou, zajímavou a zodpovědnou práci na krásném místě v centru Prahy,
- stravenkový paušál, multisport karta po zkušební době, mobilní telefon
- mzda po zkušební době 35.000,- Kč s perspektivou navýšení