Recepční/Office Assistant

Jméno/Firma
SOITRON s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
3. 12. 2024

O pozici

Do našeho týmu v Praze 5 - Jinonicích hledáme šikovného kolegu/kolegyni na pozici Office Assistant.

Job offer information

Náplň práce:

  • Chod recepce

    • Evidence pošty (příchozí, odchozí)

    • Práce s CRM (evidence smluv, zakládání accountů, leadů)

    • Péče o příchozí klienty

    • Kurýrní služby (příchozí, odchozí ve spolupráci s logistikou)

  • Zajišťování občerstvení, kancelářských potřeb a čistících prostředků

  • Komunikace s úklidovou společností

  • Zajišťování služebních cest

    • Ubytování ČR, SK, zahraniční

    • Jízdenky

    • Cestovní pojištění

    • Taxi

  • Veřejné zakázky

    • Pomoc s veřejnými zakázkami (interně)

    • Dokumenty pro veřejné zakázky (CzechPoint, …)

  • Marketing

    • Vizitky

    • Spolupráce s marketingovým oddělením

  • Služby mobilního operátora

    • Aktivace, blokace SIM karet

    • Zástup odpovědné osoby při jednání s operátorem

Personality assumptions and skills

Co požadujeme:

  • Angličtina- B2

  • Zkušenosti s prací s počítačem

  • Odpovědný přístup

  • Komunikativní a svědomitá osobnost

Information about the company

Společnost Soitron je středoevropským integrátorem, který působí na IT trhu více než 30 let. Svým klientům nabízí produkty a služby v oblasti robotizace a automatizace procesů, internetu věcí (IoT), IT infrastruktury, komunikačních a cloudových řešení, IT bezpečnosti, služeb, outsourcingu, IT poradenství a aplikací. Soitron Česká republika je členem skupiny Soitron Group, ve které pracuje přes 800 mezinárodních odborníků a sdružuje profesionální týmy na Slovensku, v České republice, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Polsku a Velké Británii. Nabízí jedinečné zkušenosti v oblasti IT a možnost profesionálního růstu v mezinárodním prostředí.

Type of employment: Full Time

Workplace: Praha

Start of contract: 1.2.2025