Recepční/Office Assistant
O pozici
Do našeho týmu v Praze 5 - Jinonicích hledáme šikovného kolegu/kolegyni na pozici Office Assistant.
Job offer information
Náplň práce:
Chod recepce
Evidence pošty (příchozí, odchozí)
Práce s CRM (evidence smluv, zakládání accountů, leadů)
Péče o příchozí klienty
Kurýrní služby (příchozí, odchozí ve spolupráci s logistikou)
Zajišťování občerstvení, kancelářských potřeb a čistících prostředků
Komunikace s úklidovou společností
Zajišťování služebních cest
Ubytování ČR, SK, zahraniční
Jízdenky
Cestovní pojištění
Taxi
Veřejné zakázky
Pomoc s veřejnými zakázkami (interně)
Dokumenty pro veřejné zakázky (CzechPoint, …)
Marketing
Vizitky
Spolupráce s marketingovým oddělením
Služby mobilního operátora
Aktivace, blokace SIM karet
Zástup odpovědné osoby při jednání s operátorem
Personality assumptions and skills
Co požadujeme:
Angličtina- B2
Zkušenosti s prací s počítačem
Odpovědný přístup
Komunikativní a svědomitá osobnost
Information about the company
Společnost Soitron je středoevropským integrátorem, který působí na IT trhu více než 30 let. Svým klientům nabízí produkty a služby v oblasti robotizace a automatizace procesů, internetu věcí (IoT), IT infrastruktury, komunikačních a cloudových řešení, IT bezpečnosti, služeb, outsourcingu, IT poradenství a aplikací. Soitron Česká republika je členem skupiny Soitron Group, ve které pracuje přes 800 mezinárodních odborníků a sdružuje profesionální týmy na Slovensku, v České republice, Rumunsku, Turecku, Bulharsku, Polsku a Velké Británii. Nabízí jedinečné zkušenosti v oblasti IT a možnost profesionálního růstu v mezinárodním prostředí.
Type of employment: Full Time
Workplace: Praha
Start of contract: 1.2.2025