Asistent/ka ředitele (Office Manager)
Medicínské centrum Praha s.r.o.
Mezi vodami 205/29, Praha
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Administrativa
3. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Staňte se součástí výjimečných projektů v oblasti moderní vědy a medicíny!
Medicínské centrum Praha je unikátní zdravotnické zařízení poskytující zdravotní péči na evropské úrovni v oborech imunologie, genetika, reprodukce, neurologie a regenerativní medicína (kmenové buňky, mikrobiom). Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka - Office Manager.
Náplň práce:
- Plnění jednotlivých úkolů zadaných vedením společnosti
- Komunikace s dodavateli a obchodními partnery
- Správa webů a zodpovědnost za jednotlivé aktualizace
- Administrativní podpora jednotlivých týmů
- Komunikace s klienty v oblasti zajištění objednávek, dokumentace apod.
- Objednávky provozního vybavení, včetně marketingové podpory
- Tvorba reportů
- Zodpovědnost za projekty související se svěřenou agendou
- Řešení operativních úkolů
- Podílení se na zajištění a organizaci firemních eventů
Co od Vás očekáváme:
- vysokoškolské vzdělání min. (Bc.)
- komunikativnost, příjemné vystupování, zodpovědnost a samostatnost
- uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, Power Point, Outlook)
- výhoda znalosti provozu zdravotnického zařízení
- řidičský průkaz sk.B
Co Vám můžeme nabídnout:
- odpovídající mzdové ohodnocení
- dlouhodobou spolupráci
- nástup možný ihned
- příjemné pracovní prostředí
Naše hodnoty:
- klademe důraz na individuální přístup k našim klientům a volíme komplexní přístup k diagnostice
- neustále se vzděláváme a držíme krok s vývojem v medicíně
- využíváme špičkové zařízení pro poskytování kvalitní péče i výzkum
Pokud Vás pracovní nabídka zaujala zašlete nám prosím strukturovaný životopis. Těšíme se na Vás.
Více informací naleznete na stánkách www.mc-praha.cz