Peer konzultant/ka v centru duševního zdraví Pardubice
O pozici
Pracovní nabídka
Aktuálně hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici peer konzultant/ka.
Pojďte společně s námi zlepšit kvalitu podpory osob s duševním onemocněním. Stanete se součástí týmu zdravotníků a sociálních pracovníků centra duševního zdraví (CDZ) v Pardubicích. Koukněte na toto video a získáte reálnou představu, jak funguje centrum duševního zdraví: https://www.youtube.com/watch?v=WpN0kPE942Y&t.
Jako peer konzultant/ka u nás budete:
- důležitou osobou pro klienty, protože je budete podporovat sdílením svého příběhu a zkušeností na individuálních schůzkách nebo při skupinových aktivitách,
- spolupracovat s lidmi z okolí klientů – s jejich rodinnými příslušníky a dalšími blízkými, opatrovníky, lékaři a dalšími odborníky,
- nepostradatelnou součástí týmu, budete spolupracovat se sociálními pracovníky, psychology, psychiatričkami, zdravotními sestrami i peer konzultantkou, účastnit se porad, podílet se na vedení dokumentace klientů, a společně se všemi podporovat klienty na cestě zotavení,
- mít možnost se podílet na dalších aktivitách centra duševního zdraví a organizace,
- mít vlastní zázemí ve středisku (pracovní stůl, notebook a telefon).
Pozice je pro vás vhodná, pokud máte:
- vlastní zkušenost s duševním onemocněním z okruhu SMI – psychotické onemocnění, bipolárně afektivní porucha,
- ochotu o své nemoci a životním příběhu otevřeně hovořit a pomáhat tak dalším lidem s duševním onemocněním,
- stabilizovaný zdravotní stav a schopnost se svým zdravotním stavem pracovat.
Proč se vám u nás bude líbit:
- uvědomujeme si, že každý přináší jedinečný pohled, zkušenost, nadání i přístup. Současně pracujeme jako tým a navzájem se inspirujeme,
- fungujeme jako partneři ne soupeři,
- zakládáme si na intenzivní metodické podpoře a máme funkční systém konzultací,
- zastáváme proaktivní přístup orientujeme se na řešení, rozvoj a růst,
- všechny zaměstnance kvalitně zaškolujeme,
- zaměstnancům hradíme akreditované vzdělávání a umožňujeme jim čerpat fond pracovní doby na vzdělávání.
Co je pro nás důležité při práci s klienty:
- nebojíme se jít novými cestami a hledáme i neotřelá řešení,
- nepřebíráme zodpovědnost za klienta, ale pomáháme mu, aby se sám rozhodl a zhodnotil, co potřebuje,
- hledáme cesty individuální podpory,
- s klienty budujeme rovnocenný vztah: kontakt člověka s člověkem na lidské rovině.
Dává vám to smysl stejně jako nám?
Rozhodněte se a pošlete nám motivační dopis a životopis.
Po zkušební době zaručujeme: mzdu minimálně 27 500 Kč (při práci na plný úvazek) + příplatky formou kvartálních odměn, 5 týdnů dovolené a k dispozici 5 sickdays.
Jedná se o zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.
Nástup možný na 0,5 úvazek od února nebo března 2025.