MARKETING SPECIALIST

Jméno/Firma
Grada Publishing, a.s.
Pracoviště
U průhonu 466/22, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Profese
Marketing, média a reklama
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
3. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

GRADA Publishing, a.s., U Průhonu 22, 170 00 Praha 7, přední nakladatelský dům a největší výrobce elektronických knih v ČR a SR, vypisuje pro svou značku BOOKPORT a B2C/B2B e-shop Grady výběrové řízení na pozici

MARKETING SPECIALIST

Láká vás práce v knižním nakladatelství na projektech, které dávají smysl?

Co takhle Netflix na knížky? Představte si start-up uvnitř stabilní české společnosti. Velké společnosti s tradicí. Máte? Tak to jsme my. Jsme BOOKPORT. Moderní platforma, kde se knihy nekupují, ale čtou. Pod vlastní značkou a křídly předního nakladatelského domu Grada Publishing, a.s. přinášíme neomezené čtení tisíců e-knih za jedno předplatné.

Nyní hledáme nového člena týmu, který bude mít na starosti marketingovou komunikaci Bookportu.

Co bude tvá zodpovědnost:

  • strategické marketingové řízení projektu Bookport
  • organizace marketingových kampaní (online i offline) ve spolupráci s agenturou nebo samostatně, tj. příprava, realizace, kontrola a vyhodnocení
  • efektivní alokace rozpočtu na marketingové aktivity
  • správa sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn)
  • komunikace s dodavateli, partnery, domlouvání barterových spoluprací (částečně obchodní činnost)
  • tvorba marketingových a propagačních textů
  • mailing – zodpovědnost za komunikaci prostřednictvím newsletterů
  • zajištění přípravy podkladů pro offline akce (např. zajištění výroby letáků, plakátů a jiných propagačních materiálů) a případně organizační práce na dané akci
  • nutná administrativa
  • podílení se na rozvoji projektu
  • případně marketingová práce i na jiných projektech v rámci Grady

Jaká jsou naše očekávání?

  • orientace v online i offline marketingu (např. tvorba a vyhodnocování online kampaní – vyhledávací reklama, obsahová reklama, orientace v Google Analytics a GTM, emailing, Meta, SEO, barterové spolupráce, organizace offline aktivit, veletrhy apod.)

  • zkušenosti s copywritingem a grafickými nástroji výhodou
  • organizační, komunikační a obchodní dovednosti
  • zodpovědný přístup k práci
  • chuť učit se nové věci
  • znalost MS Office

Co ti můžeme nabídnout?

  • možnost stát u unikátního, smysluplného a perspektivního projektu
  • možnost růstu spolu s celým projektem
  • možnost realizace vlastních nápadů
  • možnost aktivního sebevzdělávání
  • práci v přátelském kolektivu
  • firemní notebook a další vybavení
  • 4 týdny dovolené + 5 sick days
  • odpovídající finanční ohodnocení a řadu firemních benefitů (např. stravenky, možnost MultiSport karty, kávovar kousek od kanceláře ????)

Oslovuje vás naše nabídka? Pak nám neváhejte zaslat svůj životopis a motivační dopis.

Těšíme se!