MKT manažer/specialista pro exportní trhy
FAST ČR, a.s.
U Sanitasu 1621, Říčany
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
3. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
MKT manažer/specialista pro exportní trhy
Sháníme kolegu nebo kolegyni, který/á bude řešit MKT pro exportní země. Jde primárně o podporu naší nejsilnější značky Sencor (v menší míře i o další značky, jako je Fieldmann, Lamart, Yenkee)
Aplikuje centrální kampaně a plní dílčí MKT potřeby jednotlivých zemí.
Komunikace bude hlavně v angličtině.
Požadujeme:
- Jsi komunikativní a máš příjemné vystupování, ale zvládáš i asertivní jednání.
- Máš velmi dobré organizační schopnosti a zvládáš práci i pod tlakem.
- Tvojí předností je pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost.
- Nebojíš se převzít zodpovědnost, za tobě svěřené úkoly.
- Budeš zvládat věci dotahovat, až do konce.
- Máš schopnost přizpůsobit se různým úkolům a situacím, které mohou nastat.
- Angličtinu na komunikativní úrovni. Nebojíš se jí používat
- Znalost Sapu je výhodou nikoli podmínkou
Náplň práce:
- Příprava a správa MKT rozpočtu pro export: vedení rozpočtu, evidence MKT nákladů, odpovědnost za dodržení rozpočtu. Vede se po jednotlivých zemích a regionech.
- Rolování centrálně vyvinutých MKT kampaní a aktivit do exportních zemí, včetně SoMe
- Řízení komplexních MKT aktivit v PL a HU: úzká spolupráce s lokálním MKT týmem, dohled nad správnou implementací centrálních MKT aktivit
- Řízení a realizace MKT aktivit v ostatních zemích (opět implementace centrálního konceptu, navazuje na konkrétní potřeby jednotlivých trhů)
- Spolupráce při zajištění optimálního mediálního plánování
- Zajištění eventů pro exportní země (exportní část Fast Day, spolupráce na prezentačních eventech v zemích)
- Kontrola efektivity kampaní a dosažení KPI stanovených pro kampaně
- Příprava MKT tiskovin: Fast Magazín, spolupráce při přípravě produktových katalogů a ceníků
- Zajištění dílčích operativních potřeb jednotlivých trhů: POS, tiskoviny, MKT podpora u obchodních partnerů
- Průběžná komunikace s obchodními zastoupeními v exportních zemích, orientace v situaci na lokálních trzích