MKT manažer/specialista pro exportní trhy

Jméno/Firma
FAST ČR, a.s.
Pracoviště
U Sanitasu 1621, Říčany
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
3. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

MKT manažer/specialista pro exportní trhy

Sháníme kolegu nebo kolegyni, který/á bude řešit MKT pro exportní země. Jde primárně o podporu naší nejsilnější značky Sencor (v menší míře i o další značky, jako je Fieldmann, Lamart, Yenkee)

Aplikuje centrální kampaně a plní dílčí MKT potřeby jednotlivých zemí.
Komunikace bude hlavně v angličtině.

Požadujeme:

  • Jsi komunikativní a máš příjemné vystupování, ale zvládáš i asertivní jednání.
  • Máš velmi dobré organizační schopnosti a zvládáš práci i pod tlakem.
  • Tvojí předností je pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost.
  • Nebojíš se převzít zodpovědnost, za tobě svěřené úkoly.
  • Budeš zvládat věci dotahovat, až do konce.
  • Máš schopnost přizpůsobit se různým úkolům a situacím, které mohou nastat.
  • Angličtinu na komunikativní úrovni. Nebojíš se jí používat
  • Znalost Sapu je výhodou nikoli podmínkou

Náplň práce:

  • Příprava a správa MKT rozpočtu pro export: vedení rozpočtu, evidence MKT nákladů, odpovědnost za dodržení rozpočtu. Vede se po jednotlivých zemích a regionech.
  • Rolování centrálně vyvinutých MKT kampaní a aktivit do exportních zemí, včetně SoMe
  • Řízení komplexních MKT aktivit v PL a HU: úzká spolupráce s lokálním MKT týmem, dohled nad správnou implementací centrálních MKT aktivit
  • Řízení a realizace MKT aktivit v ostatních zemích (opět implementace centrálního konceptu, navazuje na konkrétní potřeby jednotlivých trhů)
  • Spolupráce při zajištění optimálního mediálního plánování
  • Zajištění eventů pro exportní země (exportní část Fast Day, spolupráce na prezentačních eventech v zemích)
  • Kontrola efektivity kampaní a dosažení KPI stanovených pro kampaně
  • Příprava MKT tiskovin: Fast Magazín, spolupráce při přípravě produktových katalogů a ceníků
  • Zajištění dílčích operativních potřeb jednotlivých trhů: POS, tiskoviny, MKT podpora u obchodních partnerů
  • Průběžná komunikace s obchodními zastoupeními v exportních zemích, orientace v situaci na lokálních trzích