Asistent/ka kanceláře letecké školy
O pozici
Pracovní nabídka
Náplň práce
Podpora každodenního provozu: Pomoc se zajištěním hladkého chodu kanceláře a školy
Administrativní úkony: administrativní úkony související s chodem pobočky
Databáze: Pravidelná kontrola, aktualizace a správa databází
Podpora týmů: Spolupráce s vedením pobočky, finančním oddělením
Customer care: Zajištění logistiky a teambuildingových eventů
Co očekáváme?
Jazyková vybavenost: Angličtina minimálně na úrovni B2
IT dovednosti: Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, Teams)
Řidičský průkaz: Skupina B, aktivní řidič
Organizační schopnosti: Efektivní plánování a operativní řešení problémů
Komunikační dovednosti: Dobré komunikační dovednosti
Osobní vlastnosti: Samostatnost, odolnost vůči stresu, flexibilita, chuť se učit nové věci, spolehlivost
Bezúhonnost: Čistý trestní rejstřík
Co nabízíme?
Práci na plný úvazek
Vhodné pro absolventy, skvělá příležitost k profesnímu startu
Unikátní pracovní prostředí na mezinárodním letišti
Práce v odvětví general aviation
Seznamovací let naším letadlem jako součást benefitu
Služební notebook a mobilní telefon
Smlouva na dobu určitou
Nástup možný od 01.02.2025 nebo dohodou
V případě zájmu o pozici vyplňte prosím níže uvedený formulář:
https://form.smartsuite.com/shiccfbw/it7hIuSuB8