Vedoucí nákupu (Brno)
O pozici
Pracovní nabídka
Keraservis Group a.s. tvoří pro své klienty dokonalé koupelny komplexně, od návrhu po realizaci, již přes 20 let. Nabízí vybavení pro celou koupelnu – obklady, dlažby, sanitární keramiku, exkluzivní typy mozaik, doplňky, nábytek, luxfery, domácí vířivky i wellness a věnuje se v rámci dodávek i velkým projektům, jako jsou bytové domy, vily, obchodní centra, hotely, nebo např. i aquaparky.
Na pobočkách je k dispozici zkušený tým odborníků, který nabízí odborné poradenství. Součástí poboček je také showroom v Brně, Praze a Ostravě, kde je možné prohlédnout a osahat vzorové koupelny a koupelnové vybavení naživo. Keraservis působí i v Bratislavě na Slovensku. Obrat Keraservisu se pohybuje v řádech 260 mil. Kč. Sídlí na Kaštanové v Brně (součást projektu www.kastanova.cz) a čítá 60+ kolegů.
Keraservis Group a.s. v Brně na své centrále rozšiřuje svůj tým a otevírá novou pozici Vedoucí nákupu. Hledáme k sobě kolegu/kolegyni, který/á bude spolu s provozní manažerkou, zodpovídat za nákupní strategii firmy a zastřeší chod nákupního oddělení.
Co požadujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomický, analytický, obchodní směr)
- Máte zkušenosti v oblasti nákupu, logistiky alespoň 3 roky
- Máte výbornou a profesionální komunikaci
- Zvládnete se zaměřit na celý koncept fungování nákupního oddělení vůči zbytku firmy
- Máte komunikační a organizační schopnosti, systematický přístup k plnění úkolů, zodpovědnost a spolehlivost
- Hledáme tahouna, který přebírá zodpovědnost, motivuje ostatní a dokáže se nadchnout pro společný cíl.
- Máte systémové, obchodní a koncepční myšlení
- Jste flexibilní, loajální a asertivní
- Pracujete s vysoký pracovním nasazením, jste odolní vůči stresu a schopni řešit problémy (práce vyžaduje rychlé rozhodování v období sezónních nákupů a řešení urgentních dodávek)
- Jazyk AJ máte na plynulé úrovni slovem i písmem (uvítáme IT nebo ES)
- Práce s MS Excel je podmínkou. Praxe se systémem Abra je výhodou
- Praxe s řízením menšího týmu lidí a řidičský průkaz sk. B jsou vaší výhodou. Můžete očekávat občasné cesty do zahraničí ke spolupracujícím výrobcům
Co budete dělat?
- Nákup dlažeb a obkladů u tuzemských a zahraničních dodavatelů
- Vyjednávání importních dopravních cen u dodavatelů a dopravců
- Optimalizace skladových zásob a skladových karet včetně nastavení min/max limitů
- Řízení nákupu vzorků, katalogů a dalších promo materiálů
- Zodpovědnost a zajištění odprodeje nadskladových zásob, přímá kontrola vratek zboží k dodavatelů a monitorování jejich nákladů
- Reporting statistiky dodávek zboží (kvalita, včasnost, jakost, bonusy, RMA)
- Komunikace s dodavateli ve spolupráci s produktovým manažerem (vyjednávání, nastavování a dodržování dodavatelských podmínek) – řešení nestandardních situací
- Úzká spolupráce s provozním manažerem v rámci nastavování interních procesů a automatizací procesů
- Kontrola a schvalování nákupních faktur
- Intrastat + Eko–kom
- Zajištění zástupnosti oddělení (dlažby, obklady, sanita, luxfery a příslušenství, stavební chemie)
- Vedení 3-4 členného týmu
Co můžete očekávat?
- Samostatnou práci ve stabilní české firmě s českým vlastníkem
- Inspirativní pracovní prostředí v moderních prostorách na Kaštanové
- Neformální firemní kulturu v dynamickém prostředí
- 4 týdny dovolené, které se vám zvyšují s odpracovanými roky
- 2 dny sick days
- Firemní a teambuildingové akce, pravidelná setkávání s kolegy
- Flexibilní pracovní doba
- Vzdělávání, školení, seberealizaci
- Stravenkový paušál
- Káva a čaj zdarma, využití lokální kavárny
- Nástup možný ihned nebo dle domluvy
Zaujala vás pozice? Spojte se s námi! Pokud je nákup a logistika vaším koníčkem a chcete být součástí stabilní firmy s velkými plány, napište nám s vaším životopisem a my se vám ozveme s dalším postupem.