Koordinátor / Obchodní manažer pro Německo a Rakousko
O pozici
Jsme personální agentura, která se specializuje nábor zaměstnanců pro klienty z oblasti průmyslu a výroby.
Pokud máte rádi dynamickou práci, rádi cestujete a skloubíte práci v kanceláři i v terénu tak je tato pozice vhodná právě pro Vás.
Hledáme do našeho týmu kolegu na pozici koordinátora pro zakázky v Německu a Rakousku.
Jaká je naše představa:
· Zkušenosti s agenturním zaměstnáváním (výhodou)
· Je to člověk s obchodním duchem a se zákazníky udržuje výborné vztahy.
· Dokáže efektivně komunikovat, čímž šetří kolegům čas.
· Každou práci dotahuje dokonce.
· Je časově flexibilní a zvládne organizaci projektů.
Bez čeho se neobejde:
· Němčina na komunikativní úrovni slovem i písmem
· Uživatelská znalost práce s PC.
· Řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič
· Chuť cestovat Německo, Rakousko, západní Čechy
· Odolnost vůči stresu.
Náplň práce:
· Koordinace náboru nových zaměstnanců v Německu a Rakousku ( Linz). Centrální pobočku máme v Plzni.
· Práce v terénu, služební cesty do Německa, Rakouska – nutná časová flexibilita
· Zodpovědnost za plnění objednávek u přidělených klientů
· Zodpovědnost za celkovou správu zakázky
· Zodpovědnost za profesionální komunikaci se zaměstnanci i s klienty.
Co Vám můžeme nabídnout:
· Dlouhodobá spolupráce
· Kariérní růst, školení a osobní rozvoj v oblasti HR
· Řádné zaškolení a následná pomoc zkušenějších kolegů
· K dispozici budete mít služební vůz
· Služební notebook, mobilní telefon
· Flexibilní pracovní doba
· Přátelský kolektiv
· Odpovídající platové ohodnocení
· Náborové bonusy
V případě, že Vás nabídka zaujala, prosíme o zaslání životopisu na e-mail.