HR generalista/ka

Jméno/Firma
Grada Publishing, a.s.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Administrativa
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
3. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

GRADA Publishing, a.s., U Průhonu 22, 170 00 Praha 7, přední nakladatelský dům, vypisuje výběrové řízení na pozici


HR GENERALISTA/KA


Posláním nového člena manažerského týmu bude navrhovat, rozvíjet, metodicky i prakticky zaštítit řízení lidských zdrojů jako integrální součásti strategie rozvoje celé společnosti.

Nabízíme:

  • mimořádnou příležitost pro seberealizaci ve všech oblastech řízení lidských zdrojů v atraktivním a inspirujícím oboru knižní produkce,
  • stát se součástí jednoho ze 3 největších českých knižních nakladatelství se skvělými výsledky a aktivně se účastnit v následujících letech na jeho růstu,
  • možnost podílet se na naplňování dlouhodobých ambicí GRADA a významně přispět k rozvoji firemní kultury,
  • inspirativní prostředí rodinné firmy podporující aktivní přístup s důrazem na výsledky, prostor pro uplatnění zkušeností i vlastní vize.

Hlavní úkoly:

  • Formuluje personální politiku Grady jako součást celkové strategie dalšího rozvoje společnosti.
  • Podílí se na plánování a realizaci kompletní HR agendy
  • Sleduje, analyzuje a vyhodnocuje klíčové indikátory efektivity HR procesů, vyhodnocuje rizika a navrhuje změny a způsoby řešení nedostatků.
  • Optimalizuje a podílí se na digitalizaci vnitřních HR procesů.
  • Aktivně se vzdělává v příslušné legislativě, sleduje změny a v souladu s nimi navrhuje změny interních předpisů a vzorů týkajících se řízení lidských zdrojů, ochrany osobních údajů a ochrany oznamovatelů.
  • Aktivně spolupracuje s nejvyšším vedením společnosti a liniovými manažery, případně školí management v základních HR znalostech a dovednostech.
  • Metodicky zastřešuje nábor, školení a rozvoj, hodnocení a odměňování zaměstnanců, je odpovědný za jejich realizaci.
  • Je zodpovědný za personální administrativu, úzce spolupracuje se mzdovou účtárnou.
  • Poskytuje poradenství a podporu manažerům v oblasti řízení lidských zdrojů a při řešení personálních problémů, poskytuje konzultace při změnách zejména zákoníku práce a souvisejících předpisů.
  • Analyzuje situaci na trhu práce, sleduje výsledky mzdových a dalších zaměstnaneckých průzkumů a navrhuje změny v řízení lidských zdrojů, které z těchto poznatků vyplývají.
  • Monitoruje a analyzuje spokojenost zaměstnanců, navrhuje způsoby měření a opatření pro zlepšení.

Hledáme vyzrálou osobnost:

  • s manažerskými dovednostmi a zkušenostmi ve středním managementu, se schopností krizové komunikace, spolupráce a transparentního jednání,
  • s přirozenou autoritou postavenou na dodržování etických principů a sdílených hodnot,
  • s důrazem na posouvání se vpřed, nacházení a prosazování řešení, s odpovědností za výsledek,
  • se schopností přijímat potřebné strategické i dílčí změny, komunikovat je, prosazovat jejich přijetí,
  • s orientací na data a analytickými schopnosti,
  • se zkušenostmi a kompetencemi ve všech oblastech řízení lidských zdrojů.

Předpokládáme:

  • Vysokoškolské vzdělání
  • Minimálně 5 let zkušeností v HR
  • Znalost zákoníku práce a klíčových souvisejících předpisů, zákona na ochranu osobních údajů a zákona o ochraně oznamovatelů
  • Znalost trhu práce a orientace ve výsledcích mzdových a zaměstnaneckých průzkumů
  • Angličtina na úrovni B2
  • Pokročilé uživatelské schopnosti MS Office (365)

Oslovuje Vás naše nabídka? Pak nám neváhejte zaslat svůj životopis.

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Materiály, prosím, zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře.