HR generalista/ka
Grada Publishing, a.s.
Česká republika
Plný
Vysokoškolské
Administrativa
Čeština
3. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
GRADA Publishing, a.s., U Průhonu 22, 170 00 Praha 7, přední nakladatelský dům, vypisuje výběrové řízení na pozici
HR GENERALISTA/KA
Posláním nového člena manažerského týmu bude navrhovat, rozvíjet, metodicky i prakticky zaštítit řízení lidských zdrojů jako integrální součásti strategie rozvoje celé společnosti.
Nabízíme:
- mimořádnou příležitost pro seberealizaci ve všech oblastech řízení lidských zdrojů v atraktivním a inspirujícím oboru knižní produkce,
- stát se součástí jednoho ze 3 největších českých knižních nakladatelství se skvělými výsledky a aktivně se účastnit v následujících letech na jeho růstu,
- možnost podílet se na naplňování dlouhodobých ambicí GRADA a významně přispět k rozvoji firemní kultury,
- inspirativní prostředí rodinné firmy podporující aktivní přístup s důrazem na výsledky, prostor pro uplatnění zkušeností i vlastní vize.
Hlavní úkoly:
- Formuluje personální politiku Grady jako součást celkové strategie dalšího rozvoje společnosti.
- Podílí se na plánování a realizaci kompletní HR agendy
- Sleduje, analyzuje a vyhodnocuje klíčové indikátory efektivity HR procesů, vyhodnocuje rizika a navrhuje změny a způsoby řešení nedostatků.
- Optimalizuje a podílí se na digitalizaci vnitřních HR procesů.
- Aktivně se vzdělává v příslušné legislativě, sleduje změny a v souladu s nimi navrhuje změny interních předpisů a vzorů týkajících se řízení lidských zdrojů, ochrany osobních údajů a ochrany oznamovatelů.
- Aktivně spolupracuje s nejvyšším vedením společnosti a liniovými manažery, případně školí management v základních HR znalostech a dovednostech.
- Metodicky zastřešuje nábor, školení a rozvoj, hodnocení a odměňování zaměstnanců, je odpovědný za jejich realizaci.
- Je zodpovědný za personální administrativu, úzce spolupracuje se mzdovou účtárnou.
- Poskytuje poradenství a podporu manažerům v oblasti řízení lidských zdrojů a při řešení personálních problémů, poskytuje konzultace při změnách zejména zákoníku práce a souvisejících předpisů.
- Analyzuje situaci na trhu práce, sleduje výsledky mzdových a dalších zaměstnaneckých průzkumů a navrhuje změny v řízení lidských zdrojů, které z těchto poznatků vyplývají.
- Monitoruje a analyzuje spokojenost zaměstnanců, navrhuje způsoby měření a opatření pro zlepšení.
Hledáme vyzrálou osobnost:
- s manažerskými dovednostmi a zkušenostmi ve středním managementu, se schopností krizové komunikace, spolupráce a transparentního jednání,
- s přirozenou autoritou postavenou na dodržování etických principů a sdílených hodnot,
- s důrazem na posouvání se vpřed, nacházení a prosazování řešení, s odpovědností za výsledek,
- se schopností přijímat potřebné strategické i dílčí změny, komunikovat je, prosazovat jejich přijetí,
- s orientací na data a analytickými schopnosti,
- se zkušenostmi a kompetencemi ve všech oblastech řízení lidských zdrojů.
Předpokládáme:
- Vysokoškolské vzdělání
- Minimálně 5 let zkušeností v HR
- Znalost zákoníku práce a klíčových souvisejících předpisů, zákona na ochranu osobních údajů a zákona o ochraně oznamovatelů
- Znalost trhu práce a orientace ve výsledcích mzdových a zaměstnaneckých průzkumů
- Angličtina na úrovni B2
- Pokročilé uživatelské schopnosti MS Office (365)
Oslovuje Vás naše nabídka? Pak nám neváhejte zaslat svůj životopis.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Materiály, prosím, zasílejte prostřednictvím odpovědního formuláře.