HR Specialista - zaměření na nábor a HR admin❤️
La Lorraine, a.s.
U Kožovy hory 2748, Kladno
Plný
Vysokoškolské
Angličtina, Čeština
Administrativa
3. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Tvá práce:
- podpora náborových procesů (specialisté, administrativní pracovníci)
- vystavování inzerátů, příprava jednoduché dokumentace a aktivní práce se sociálními sítěmi
- telefonické prescreeningy kandidátů a organizace výběrových řízení
- budování dlouhodobých vztahů s kandidáty, zajištění pravidelné komunikace a rychlé reakce na jejich potřeby
- péče o kandidáta po celou dobu procesu náboru – od první komunikace až po onboarding
- zajištění souladu náborových procesů s firemními hodnotami, včetně přátelského a respektujícího přístupu ke všem kandidátům
- po zapracování možnost vedení vlastních náborových projektů
- spolupráce na dalších HR projektech (onboarding, spolupráce se školami, trainee programy, náborové dny, backup v době nepřítomnosti atd.)
Tvůj profil:
- alespoň 1 rok praxe v oblasti náboru, ideálně i modrých límečků ve výrobní firmě (z interního HR nebo z personální agentury)
- v prostředí Teamio nebo LinkedIn jsi jako doma, běžně pracuješ i na sociálních sítích
- výborná znalost češtiny (i gramatiky) a schopnost komunikace i v angličtině
- základní znalosti Zákoníku práce
- VŠ vzdělání v oboru HR či příbuzném velkou výhodou, nikoli podmínkou
- schopnost zvládat více náborových projektů současně a dodržovat termíny
- výborné komunikační dovednosti, umíš si získat důvěru kandidátů a interních klientů
- výborné organizační dovednosti, umíš si stanovit priority a pracovat samostatně
- víš, jak je v náboru důležité rychle reagovat a nenechávat kandidáty čekat
- máš smysl pro detail a pečlivost, což ti pomáhá vést HR procesy kvalitně
- pokud jsou pro tebe důležité hodnoty jako respekt, smysluplnost, důvěra, přátelský přístup ke kandidátům i kolegům, týmovost a otevřenost, tak si budeme rozumět????
Naše nabídka:
- motivující mzda odpovídající zkušenostem, dovednostem a vzdělání
- bonus na prázdniny a na Vánoce podle obchodních výsledků firmy
- každoroční valorizace mzdy
- příspěvek na penzijní pojištění
- referral program (odměna za přivedení nového kolegy ve výši 10-30.000 Kč)
- práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
- nástup dohodou (zpravidla do 14 dnů, nebo počkáme, až ti doběhne výpovědní doba)
- respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
- pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
- možnost profesního a kariérního růstu
- důkladné a trpělivé zaškolení zkušenými kolegy (adaptační program a Buddy systém)
- kurzy angličtiny (1x týdně v pracovní době)
- 25 dnů dovolené (odpočinek je důležitý)
- pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
- mobilní telefon ( a když budeš chtít, tak můžeš využít i výhodné tarify pro rodinu)
- notebook
- stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3 jídel, večeře)
- stravenkový paušál (je další součástí čisté mzdy)
- káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
- denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či kaiserky, bagety, kornbagety atd. )
- zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
- hlídaná kolárna pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
- firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
- slevy na divadelní představení či sportovní utkání
- dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího