Asistent/ka správy centra

Jméno/Firma
Active Retail Asset Management s.r.o.
Pracoviště
Jantarová 3344/4, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
3. 12. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáš zajímavou práci v Ostravě, která tě bude bavit a u které se toho hodně naučíš? Máme pro tebe práci přímo ve správě obchodního centra Forum Nová Karolina, u které se rozhodně nebudeš nudit!

Pro koho budeš pracovat?

Jsme mladá firma, postavená na velmi zkušených odbornících, s osobním přístupem k našim projektům ve správě, a k jejich majitelům. Společnost byla založená v roce 2013 týmem, který se v průměru pyšní 20 lety zkušeností na trhu v České a Slovenské republice a v Česku v současnosti spravuje majetek v hodnotě 500 milionů €. Osobní vztahy jsou pro nás velmi důležité. Úzce spolupracujeme se stovkami nájemců – včetně největších obchodních řetězců. Každý úspěch klienta je důvodem k naší radosti.

Proč se stát součástí ARAM?

  • Nejsme korporát, ale malá a vstřícná firma.
  • Staneš se součástí týmu, který tě vždy podpoří a nabídne ti možnost se někam posunout.
  • O práci nemáme nouzi a nemluví za nás řeči, ale výsledky.
  • Příjemná atmosféra a vzájemná důvěra je základem pro dobře odvedenou práci, a proto si na ní dáváme extra záležet.
  • Práce nás baví a umíme si užít spoustu legrace v kanceláři i mimo ni.
  • Jsme dobrá parta, kterou spojuje nadšení a týmový duch.

NÁPLŇ PRÁCE:

Administrativa

  • Příprava podkladů pro efektivní řízení týmu Správy centra
  • Přehledné a efektivní vedení kompletní agendy Správy centra
  • Zajišťování údajů a vedení agendy měsíčních hrubých obratů nájemců obchodních jednotek
  • Příjem návštěv
  • Zabezpečení efektivních dodávek kancelářského a spotřebního materiálu pro činnost týmu Správy centra
  • Příprava podkladů pro provádění pravidelných reportů o chodu centra
  • Vedení pokladní hotovosti Správy centra;

Obchod

  • Vedení evidence nájemců
  • Sledování, zda nájemci dodržují standardní i speciální smluvní ustanovení anebo dohodnutá opatření
  • Prověřování potencionálních zájemců o nájemní plochy před uzavřením smlouvy o nájmu
  • Koordinace krátkodobých pronájmů

Reportování:

  • Zaměstnanec je nedílnou součástí týmu správy centra a reportuje přímo řediteli centra, případně dalším nadřízeným osobám jak bude určeno zaměstnavatelem.


Požadujeme:

  • Pozitivní přístup a energii
  • Chuť pracovat a učit se novým věcem
  • Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dobré organizační schopnosti
  • Dobrá znalost práce na PC – MS Office
  • Aktivní znalost anglického jazyka

Nabízíme:

  • Po zapracování pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • Pevná pracovní doba Po-Pá
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Občerstvení na pracovišti
  • Neformální kultura a přátelští kolegové, kteří vždy pomohou

Nástup možný od 1.2.2025

Těšíme se na Tvůj životopis!