Asistent/ka správy centra
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáš zajímavou práci v Ostravě, která tě bude bavit a u které se toho hodně naučíš? Máme pro tebe práci přímo ve správě obchodního centra Forum Nová Karolina, u které se rozhodně nebudeš nudit!
Pro koho budeš pracovat?
Jsme mladá firma, postavená na velmi zkušených odbornících, s osobním přístupem k našim projektům ve správě, a k jejich majitelům. Společnost byla založená v roce 2013 týmem, který se v průměru pyšní 20 lety zkušeností na trhu v České a Slovenské republice a v Česku v současnosti spravuje majetek v hodnotě 500 milionů €. Osobní vztahy jsou pro nás velmi důležité. Úzce spolupracujeme se stovkami nájemců – včetně největších obchodních řetězců. Každý úspěch klienta je důvodem k naší radosti.
Proč se stát součástí ARAM?
- Nejsme korporát, ale malá a vstřícná firma.
- Staneš se součástí týmu, který tě vždy podpoří a nabídne ti možnost se někam posunout.
- O práci nemáme nouzi a nemluví za nás řeči, ale výsledky.
- Příjemná atmosféra a vzájemná důvěra je základem pro dobře odvedenou práci, a proto si na ní dáváme extra záležet.
- Práce nás baví a umíme si užít spoustu legrace v kanceláři i mimo ni.
- Jsme dobrá parta, kterou spojuje nadšení a týmový duch.
NÁPLŇ PRÁCE:
Administrativa
- Příprava podkladů pro efektivní řízení týmu Správy centra
- Přehledné a efektivní vedení kompletní agendy Správy centra
- Zajišťování údajů a vedení agendy měsíčních hrubých obratů nájemců obchodních jednotek
- Příjem návštěv
- Zabezpečení efektivních dodávek kancelářského a spotřebního materiálu pro činnost týmu Správy centra
- Příprava podkladů pro provádění pravidelných reportů o chodu centra
- Vedení pokladní hotovosti Správy centra;
Obchod
- Vedení evidence nájemců
- Sledování, zda nájemci dodržují standardní i speciální smluvní ustanovení anebo dohodnutá opatření
- Prověřování potencionálních zájemců o nájemní plochy před uzavřením smlouvy o nájmu
- Koordinace krátkodobých pronájmů
Reportování:
- Zaměstnanec je nedílnou součástí týmu správy centra a reportuje přímo řediteli centra, případně dalším nadřízeným osobám jak bude určeno zaměstnavatelem.
Požadujeme:
- Pozitivní přístup a energii
- Chuť pracovat a učit se novým věcem
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, dobré organizační schopnosti
- Dobrá znalost práce na PC – MS Office
- Aktivní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
- Po zapracování pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Pevná pracovní doba Po-Pá
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Občerstvení na pracovišti
- Neformální kultura a přátelští kolegové, kteří vždy pomohou
Nástup možný od 1.2.2025
Těšíme se na Tvůj životopis!