Konzultant a analytik pro ekonomický systém Pohoda / Praha / online
ARION spol. s r.o.
Kubánské náměstí 1391/11, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Informatika a IT služby
3. 12. 2024
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme stabilní a spolehlivá česká IT firma s kompletním portfoliem produktů a služeb. Stavíme na týmové, odborné a kvalitní práci našich zaměstnanců. Přidejte se k našemu týmu i Vy jako náš nový Konzultant a analytik pro ekonomický systém Pohoda
ARION spol. s r.o. - základem je profesionální práce pro zákazníka
- 32 let na trhu České republiky a Slovenska
- obrat 120.000.000 Kč
- Praha 55 zaměstnanců / Brno 5 zaměstnanců / Pardubice 2 zaměstnanci
- naše hlavní produkty a služby v IT: networking, kybernetická bezpečnost, Microsoft 365 aplikace a cloud, virtualizace VmWare a Hyper-V, správa serverů
- máme vlastní privátní cloud v datacentru, hotline team 24/7
- rozvíjíme dovedností zaměstnanců dle nejnovějších trendů v IT, možnost odborných certifikací
- našim cílem je spokojený zákazník a přátelská firemní atmosféra
Konzultant a analytik pro ekonomický systém Pohoda – pracovní náplň
- konzultace a analýza potřeb zákazníka při volbě produktu Pohoda E1
- výběr a návrh vhodného řešení s ohledem na potřeby zákazníka
- instalace a implementace produktu Pohoda E1
- převod dat z dříve používaného účetního SW, nebo jiných datových zdrojů
- správa pokročilých instalací produktu Pohoda E1, jejich rozvoj v oblasti automatizace řízení procesů a skladů
- propojení systému Pohoda E1 s e-shopy třetích stran, nebo se státnímu úřady
- rozšiřování znalostí v účetnictví, tedy účetní vazby, účetní osnova, účetní uzávěrka, nebo daňové termíny
- příprava dat v MS Excel, zobrazení dat v MS Business Intelligence
- instalace, správa a zálohování Pohoda E1 na pracovních stanicích a serverech
- do budoucna je vítáno rozšíření znalosti o produkt HELIOS iNuvio
- každodenní péče o zákazníka a tvorba dobrých obchodních vztahů
- týdenní účast na pravidelných poradách a školeních
- dle potřeby aktivní spolupráce s ostatními kolegy
Adaptace na pracovní pozici - 12 týdnů práce a učení
- po nástupu budete přidělen do analyticko konzultačního týmu, kde se seznámíte s hlavními pracovními postupy (SW Pohoda, MS Windows, MS Excel, MS SQL, antivirová řešení, zálohovací řešení) a dohledovými systémy (RDM, Zabbix, RMM)
- do 4 týdne budete pracovat ve dvojici se zkušeným kolegou, budete mít dostatek času na seznámení s hlavními používanými řešeními, navíc každý týden společně s kolegy proberete, jak se Vám práce daří a co je případně potřeba zlepšit
- po 4 týdnech již budete personálně a systémově adaptován a tak začnete pod dohledem pracovat nad jednotlivými zákazníky a projekty, nadále však budete mít přidělený čas na vzdělávání
- od 4 měsíce začnete pracovat samostatně a bude Vám plně umožněno se odborně rozvíjet především formou školení a certifikací produktu Pohoda E1
Kvalifikační předpoklady na Vás
- řádně ukončené SŠ vzdělání s maturitou, nebo VŠ vzdělání, praxe výhodou
- zájem a chuť se dále rozvíjet v ekonomickém systému Pohoda E1, včetně adekvátních účetních znalostí
- angličtinu slovem i písmem na pokročilé úrovni, ideálně B1 až B2
- řidičský průkaz sk. B
A co nabízíme my Vám
- měsíční mzdu 50.000-70.000 Kč dle praxe
- certifikace a odborná školení (Microsoft, ES Pohoda E1)
- pravidelnou týdenní výuku anglického jazyka pod vedením profesionálních lektorů
- přátelskou a pohodovou pracovní atmosféru s důrazem na kolegiálnost
- bezedná káva, čaj a kvalitní voda z automatu jsou samozřejmostí
Personalistika – od prvního setkání do nabídky práce za 10 dní
- 1. kolo pohovoru trvá 30 minut a je on-line přes MS Teams, o případném postupu do 2. kola se od nás dozvíte do 2-3 pracovních dní
- 2. kolo následuje do 1 týdne od 1. kola, trvá 1-2 hodiny a probíhá v centrále naší společnosti na Praze 10, Kubánské náměstí 1391/11, 2. patro
- výsledek 2. kola a případnou nabídku práce se dozvíte již další den po pohovoru 2. kola
- na akceptaci nabídky pracovní smlouvy dáváme zájemci 1-2 týdny dle dohody