Finanční účetní, fakturantka (1368)
O pozici
Pracovní nabídka
Informace o pracovním místě:
- profese: finanční účetní, fakturantka (1368);
- oddělení: finanční účtárny (213);
- odbor: finanční (210);
- místo výkonu práce: Praha;
- pracovní poměr na dobu určitou (po dobu mateřské a rodičovské dovolené stávající zaměstnankyně, a to nejdéle do 7/2027);
- úvazek 1,0 (40 hodin týdně);
- předpokládaný nástup: 2. leden 2025 (nebo dle domluvy);
- platová třída: 11.
Náplň práce zahrnuje zejména:
- zajišťuje zpracovnání přijatých faktur, jiných závazků, platebních příkazů;
- kontroluje věcnou správnost přijatých faktur, likvidaci faktur, zahajuje jejich workflow v EKISu;
- FKSP – kompletní agenda;
- scanuje do EKISu jiné závazky a zahajuje jejich workflow;
- kontroluje náležitosti fakturační průvodky, včetně čísla rezervace;
- účtuje přijaté faktury, jiné závazky;
- dle podkladů vystavuje vydané faktury AOPK ČR;
- účtování regionálních pokladen;
- zajišťuje kontrolu splatnosti vydaných faktur, jiných pohledávek, zasílá upomínky dle OOŘ.
Co je pro výkon práce nezbytné:
- SŠ vzdělání ekonomického zaměření;
- přesnost, pečlivost a samostatnost, chuť a ochotu učit se novým věcem.
Za výhodu považujeme:
- znalost podvojného účetnictví a příslušné legislativy;
- širší ekonomické znalosti a účetnictví OSS výhodou;
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office (znalost práce v Excelu, Word apod.);
- znalost Informačního systému státní pokladny výhodou;
- komunikační a organizační dovednosti, týmová spolupráce;
- osobní zájem o problematiku ochrany přírody.
Nabízíme:
- zajímavou práci v oblasti ochrany přírody a krajiny;
- pracovní úvazek na dobu zástupu na mateřské a rodičovské dovolené do 07/2027;
- odměňování dle nařízení vlády 341/2017 Sb. Zákoník práce (11. platová třída);
- stravenkový paušál, příspěvek FKSP, po zapracování osobní ohodnocení, odměny;
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna ze zdravotních důvodů (sick days);
- pružnou pracovní dobu, příjemný pracovní kolektiv;
- možnost dalšího vzdělávání a odborného rozvoje;
- jazykové vzdělávání.
Místo výkonu práce:
- Ústředí AOPK ČR, Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha 11 – Chodov (v blízkosti stanice metra Chodov).
Pro účast ve výběrovém řízení je nutno doložit:
- strukturovaný životopis.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, máte rádi výzvy a chcete se stát součástí týmu zaměstnanců Agentury ochrany přírody a krajiny České republiky, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s termínem pro odevzdání přihlášek do 2. ledna 2025.
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru, který proběhne v budově AOPK ČR (Kaplanova 1, 148 00 Praha 11 - Chodov).
Poučení:
Zasláním životopisu uchazeč/ka souhlasí se zpracováním a uchováním jeho/jejích osobních údajů nanejvýše na dobu jednoho roku nebo do doby písemného odvolání. Potvrzuje, že je seznámen/a se svými právy týkajícími se přístupu k informacím a jejich ochraně podle zákona č. č. 111/2019 Sb., ve znění pozdějších předpisů.
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
AOPK ČR si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit, případně nevybrat žádného kandidáta.
Podrobnosti se dozvíte na našich stránkách:
https://www.nature.cz/volna-mista