Máte chuť?
- být tváří České spořitelny, protože jsme prvním kontaktem s našimi klienty (ať už osobně nebo telefonicky)
- každý den komunikovat s klienty a pomáhat jim s jejich servisními požadavky
- pracovat s hotovostí (provádět hotovostní transakce v tuzemské i cizí měně)
- učit klienty aktivně využívat digitální technologie a samoobslužnou zónu
- identifikovat potřeby klientů a rozpoznávat obchodní příležitosti pro případné přesměrování na osobní bankéře
- zlepšovat své obchodní dovednosti a budovat si kariéru v bance
- získat bankovní certifikace a průpravu k tomu, aby se z Vás stal specialista přes bankovní produkty
Budeme si rozumět, pokud:
- máte úspěšně ukončené vzdělání, minimálně maturita je však nutností
- chcete spoluvytvářet pozitivní klientský zážitek
- máte praxi v jednání s klienty
- se zajímáte o bankovnictví a finance, jste proaktivní, máte tah na branku a obchodního ducha
- podporujete využití moderních technologií ve světě financí i v běžném životě
- Vás naplňuje aktivní práce s klienty a rozvoj Vašich obchodních dovedností
- dokážete přijmout odpovědnost a je na Vás spolehnutí
- umíte zvládat různorodé situace s úsměvem
U nás získáte:
- skvělý přehled v bankovním oboru a možnost zdokonalit se v něm
- možnost pracovat ve velké bance, kde se toho můžete hodně naučit
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Lékařská péče
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Zvýhodněné půjčky
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění