SPRÁVCE ICT
O pozici
Pracovní nabídka
Pro oddělení IT podpory hledáme kolegy/kolegyně na pozici Správce ICT, kteří mají chuť nám pomoci se základní IT správou. Hlavní náplní práce bude správa IT, tj. instalace a konfigurace běžného hardwaru (desktopy, notebooky), softwaru (Windows, aplikační software), hardwarové zásahy (notebooky, desktopy, tiskárny), podpora uživatelů a administrace souvisejících systémů a služeb.
Náplň práce:
· instalace, konfigurace a správa koncových zařízení na platformě Windows instalace, konfigurace a správa serverů na platformě Windows a GNU/Linux
· instalace, konfigurace a správa softwarového vybavení/licencí
· zajišťování oprav a údržby technického vybavení externími subjekty
· správa Active Directory (správa uživatelů a skupin)
· správa uživatelských periferií – skenery, tiskárny
· správa a konfigurace zálohovacích systémů, tvorba zálohovacího plánu
· aktivní identifikace a analýza problémů ICT a návrhy na jejich odstranění a zlepšení
· tvorba a udržování dokumentace spojené se správou, údržbou a rozvojem IS
· aktivní spolupráce s ostatními odděleními a pobočkami
· inventarizace HW a SW
· řešení incidentů a problémů
· podpora a školení uživatelů
· správa audiovizuální techniky
· testování nově zaváděných aplikací a technologií
· plánování rozvoje a nákupu ICT
Požadujeme:
· SŠ/VŠ vzdělání technického směru nebo praxe ve výše zmiňovaných oblastech minimálně 2 roky
· všeobecný rozhled v IT problematice, přehled/orientaci mezi produkty HW a SW
· zkušenosti s konfigurací a podporou běžného kancelářského hardwaru (PC, tiskárny, wifi …)
· znalost konfigurace koncových stanic v Active Directory
· znalost MS Office a MS Windows v prostředí domény
· znalost fungování počítačových sítí, znalost síťových komunikačních protokolů, znalost problematiky VPN
· zručnost (drobné opravy HW, výměna tonerů, UTP kabeláž, apod.)
· samostatnost, schopnost učit se novým věcem, spolehlivost a pečlivost
· znalost angličtiny minimálně na úrovni porozumění dokumentaci
· zodpovědnost a komunikativnost pro práci v týmu
- komunikační dovednosti v Českém nebo Slovenském jazyce na úrovni rodilého mluvčího
Výhodou bude:
· znalost serverových systémů Microsoft Windows Server 2012 a novější, GNU/Linux
· správa virtuálního prostředí VMware či HyperV
· zkušenosti s konfigurací zálohovacích politik
· zkušenosti s implementací bezpečnostních standardů a politik
· znalost skriptovacích jazyků Bash/Perl/Python/Powershell/Powercli
· zkušenosti s distribucí Debian či Ubuntu
· znalost správy databázových technologií (MS-SQL, PostgreSQL, MySQL, Vertica) a webových IIS/Apache
· zkušenosti s cloudovými službami Microsoft
· orientace v oblasti PKI
Nabízíme:
· zajímavou a samostatnou práci
· možnost osobního a profesního růstu
· práci v mladém a dynamickém kolektivu
· práci na plný úvazek
· pět týdnů dovolené
· dny zdravotního volna
· příspěvek na stravování
· příspěvek na penzijní připojištění
· interní i externí školení
· služební notebook a mobilní telefon
· smlouva na dobu určitou s možností dalšího prodloužení
· stabilitu významné státní organizace
· finanční ohodnocení dle zkušeností a délky dosavadní praxe
Místo výkonu: Praha
Nástup: dle dohody