IT ADMINISTRÁTOR_JUNIOR
O pozici
Pracovní nabídka
IT administrátor - junior
Pro oddělení IT podpory hledáme kolegy/kolegyně na pozici IT Administrátor, který má chuť nám pomoci se správou IT infrastruktury resortu zdravotnictví a se základní IT správou a agendou související s provozem oddělení IT podpory. Hlavní náplní práce bude správa Linux a Windows serverů a souvisejících systémů a služeb, dále vedení příslušných dokumentací, podíl na formování bezpečnostních politik resortu, aktivní spolupráce s ostatními odděleními. Další náplní práce bude správa IT, tj. instalace a konfigurace běžného hardwaru (notebooky), softwaru (Windows, aplikační software), hardwarové zásahy (notebooky, desktopy, tiskárny), podpora uživatelů a administrace souvisejících systémů a služeb a aktivní spolupráce s ostatními odděleními.
Náplň práce:
· instalace, konfigurace a správa serverů na platformě Windows a GNU/Linux a interní sítě
· instalace, konfigurace a správa koncových zařízení na platformě Windows
· instalace, konfigurace a správa softwarového vybavení/licencí
· tvorba a udržování dokumentace spojené se správou, údržbou a rozvojem IS
· administrativa procesu životního cyklu zaměstnance, evidence a správa přístupů
· administrativa procesu nákupu hardware/software, příprava TS pro VZ
· správa a konfigurace zálohovacích systémů, tvorba a testování zálohovacího plánu
· aktivní identifikace a analýza problémů ICT a návrhy na jejich odstranění a zlepšení
· řešení změnových požadavků jiných týmů a návrhy řešení změn
· spolupráce se správou majetku při evidenci IT techniky a SW licencí
· aktivní spolupráce s ostatními odděleními a pobočkami
· testování nově zaváděných aplikací a technologií
· plánování rozvoje a nákupu ICT
Požadujeme:
· SŠ/VŠ vzdělání technického směru nebo praxe ve výše zmiňovaných oblastech minimálně 2 roky
· znalost serverových systémů Microsoft Windows Server 2012 a novější, GNU/Linux
· všeobecný rozhled v IT problematice, přehled/orientaci mezi produkty HW a SW
· zkušenosti s konfigurací a podporou běžného kancelářského hardwaru (PC, tiskárny, wifi …)
· základní orientace v Active Directory (správa uživatelů a skupin)
· znalost MS Office a MS Windows v prostředí domény
· znalost fungování počítačových sítí, znalost síťových komunikačních protokolů, znalost problematiky VPN
· samostatnost, schopnost učit se novým věcem, spolehlivost a pečlivost
· znalost angličtiny minimálně na úrovni porozumění dokumentaci
· zodpovědnost a komunikativnost pro práci v týmu
- komunikační dovednosti v Českém nebo Slovenském jazyce na úrovni rodilého mluvčího
Výhodou bude:
· zkušenosti s technologiemi AD, SCCM, DNS, Zabbix
· správa virtuálního prostředí VMware či HyperV
· zkušenosti s distribucí Debian či Ubuntu
· zkušenosti s cloudovými službami Microsoft
· znalost skriptovacích jazyků Bash/Perl/ Powershell/
· znalost správy databázových technologií (MS-SQL, PostgreSQL, MySQL, Vertica) a webových (IIS/Apache)
· orientace v oblasti PKI
Nabízíme:
· zajímavou a samostatnou práci
· možnost osobního a profesního růstu
· práci v mladém a dynamickém kolektivu
· práci na plný úvazek
· pět týdnů dovolené
· dny zdravotního volna
· příspěvek na stravování
· příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření
· interní i externí školení
· služební notebook a mobilní telefon
· smlouva na dobu určitou s možností dalšího prodloužení
· stabilitu významné státní organizace
· finanční ohodnocení dle zkušeností a délky dosavadní praxe
Místo výkonu: Praha
Nástup: dle dohody