Strategy Marketing Manager B2C (Senior)
O pozici
Česká republika
Plný úvazek
Marketing
Do oddělení marketingové strategie hledáme člověka, který bude zodpovědný za výkonnost a služby pro koncové zákazníky. Jeho primární náplní bude zvýšení frekvence současných zákazníků a akvizice nových pomocí rozvoje webu, aplikace a tvorby produktů a služeb, které podporují růst obratu koncových zákazníků.Potřebujeme člověka se strategickým uvažováním, schopností hledat příležitosti na trhu a analyzovat jejich potenciál. Vedení menšího marketingového týmu.
Pro tuto pozici potřebujeme člověka, který bude schopen jednat slidmi na všech úrovních firmy - od juniorních specialistů až po board. Musí být schopen uřídit vztahy mezi týmy a jednotlivci.
Jaká je mise pozice?
Jasná - kontinuálně zlepšovat naši nabídku a služby pro B2C zákazníky tak, aby Alza byla tím nejlepším a nejčastěji voleným obchodem pro všechny nákupy.
Jaká bude vaše pracovní náplň?
Velmi úzká spolupráce snašim EU týmem, B2C Marketing Managerem, oddělením marketingové komunikace a Insight Managerem.
Péče a rozvoj nabídky a služeb Alza - jednoduchost a rychlost nákupu, tvorba nabídky a služeb.
Poznávání koncových zákazníků, jejich bariér a motivací a stím spojená práce sdaty spolu sInsight managerem.
Tvorba strategie a taktiky pro akvizici nových koncových zákazníků a retenci těch stávajících.
Tvorba nových služeb a produktů pro koncové zákazníky, které podporují růst firmy.
Příprava dlouhodobého marketingového plánu a podkladů (cílová skupina, insighty) pro marketingovou komunikaci programu a PR.
Práce sinformacemi a daty zanalýzy firem, trhu a konkurence.
Velmi úzká spolupráce sprojektovými týmy, oddělením marketingové komunikace a Insight manažerem.
Za co převezmete odpovědnost?
Budování povědomí o šíři našeho sortimentu, aplikaci a speciálních programech pro koncové zákazníky.
Akvizice nových zákazníků.
Budování frekvence nákupů a objem košíku koncových zákazníků.
Stavba nových produktů a služeb a jejich testování před uvedením na trh.
Zadávání požadavků na průzkumy spolu sInsight managerem.
Kooperace na finančním řízení B2C segmentu.
Máte to, co hledáme?
Zkušenosti se stavbou produktů a služeb postavených na zákaznických potřebách.
Umění identifikace příležitostí a orientace na budoucnost.
Velmi pokročilé komunikační a prezentační dovednosti.
Projektové řízení, systematičnost.
Umění uřídit vztahy mezi odděleními.
Kooperativní přístup a schopnost uřídit vztahy skrze celou firmu.
Pokročilá znalost MS Office (primárně Excel, PowerPoint).
Znalost práce sGoogle Analytics.
Pokročilou angličtinu, němčina je výhodou.
Proč jít dělat marketing k nám?
Nemáme agentury, děláme si vše sami a my říkáme, co bude Alzák křičet.
Dáme vám na začátek buddyho, který vám se vším pomůže.
Jsme připraveni vás za rok posunout klidně o pozici výš nebo na jiné oddělení. Případně maximalizovat vaše znalostní přesahy i mimo offline marketing, pokud budete chtít.
Máme pravidelné meetingy, školení, sdílíme si know-how, pomáháme si.
Spravujeme projekty za miliony ročně, které vidíte všude. Výsledky vaší práce tak uvidí skoro každý nejen vCZ.
Co jsou další důvody?
Zaměstnanecké slevy získáte na celý sortiment Alzy. Takže od elektroniky, přes sekačky až po sprchový gel.
Zařídit si u nás můžete MultiSportku.
Nabízíme 4 týdny dovolené a k tomudalších5 Whatever Days.
Čeká na vás hromada interních i externích školení a časem máte možnost jít na oborové konference.
Chodit můžete na jazykové kurzy.
Máme krásné kanceláře se živými stromy, kavárnou, fotbálkem, kulečníkem i posilovnou.
A spoustu dalších benefitů - jako jsou stravenky, příspěvky na Benefit plus kartu, finanční odměny k pracovnímu výročí, bezplatnou právní a psychologickou poradnu aj.
A samozřejmě fajn kolegy a kolegyně, kteří i v online době drží při sobě.
S kým se při výběrovém řízení setkáte?
Anika Rychlíková
HR Specialist
Petra Schönfeldová
Head of Marketing Strategy
V Alze mám na starosti produkty a služby pro naše koncové zákazníky. Jako například naše úžasné AlzaBoxy, Alza aplikaci nebo AlzaPlus+. Baví mě vymýšlet nové věci, zlepšovat současné a hledat způsoby, aby Alza byla pro zákazníky vždy volbou č. 1. K sobě do týmu hledám parťáky, kteří mají pro zákaznický pohled, obchodního ducha a otevřenou mysl.