Performance / PPC Specialist
O pozici
Kanceláře Praha
Plný úvazek
Marketing
Pokud znáte Google Ads, Dotidot (PPC Bee), srovnávače zboží a orientujete se v PPC automatizaci, ale chcete jít v celém tématu ještě o krok dál, tak pokračujte ve čtení. Tam totiž práce zkušeného PPC specialisty v Alze teprve začíná.
Hledáme do našeho týmu mediorního/seniorního PPC specialistu, který se dokáže na PPC kampaně dívat v širším kontextu businessu jednotlivých segmentů a zemí. Specialistu, který chápe, že ROAS není ultimativní cíl, ale že také záleží na tom, jakým způsobem ho dosáhneme. Specialistu, který se dokáže bavit s lidmi z ostatních oddělení a využívat tyto informace k lepší správě PPC kampaní.
Pokud vnímáte obor PPC podobným způsobem - skvělé! Budeme si rozumět. Vojta zastřešuje tým Performance a hledá dalšího nadšence do digital marketingu, který si s nimi bude rozumět po pracovní i osobní stránce. V PPC týmu je nás jinak 12 a spravujeme kampaně v češtině, slovenštině, němčině, maďarštině a do budoucna nás toho čeká ještě mnohem víc. Držíme pospolu, školíme se navzájem a navštěvujeme pravidelně externí školení.
Jací jsme a koho hledáme?
Náš digital marketing je celý in-house a chceme, abyste znali nejen PPC, ale abyste měli i všeobecný přehled v rámci celého marketingu.
Máme volné ruce v tom, co vytváříme a zároveň chápeme, že výsledky jsou důležité.
Snažíme se být samostatní, hodně se ptáme na neznámé a pomáháme si navzájem.
Zároveň jsme prostě obchodní firma, a tak hledáme toho, kdo chápe, že optimalizace a maximalizace výkonu je opravdu důležitá.
Chceme, aby vás bavila čísla a vaše analytické schopnosti byly na jedničku s hvězdičkou.
Jaká bude pracovní náplň?
Dostanete přidělenou část businessu, o kterou se budete starat skrz všechny Performance kanály (především PPC v Googlu a Skliku a Srovnávače zboží).
Čekáme, že do hloubky porozumíte tomu, jak svěřené produktové segmenty fungují, kdo je nakupuje a jakým způsobem funguje daný výsek trhu.
Získáváme přesahy ať už do hloubky (automatizace, skripty, analytika) nebo do šířky (ostatní online i offline kanály, branding, strategie). Chceme vědět, jakou úlohu hrají naše kampaně v komplexním marketingovém mixu Alzy.
Téměř vše se snažíme doměřit a vědět díky datům více. Reporting, vyhodnocování a analýzy jsou součástí naší denní práce.
Potřebujeme, aby všichni naši PPC specialisté chápali fungování Alzy skrz naskrz, byli propojení s ostatními odděleními (nákupem, zbytkem marketingu, a dalšími) a dobře znali našeho zákazníka. Nedíváme se proto pouze na data z Performance kanálů. Dáváme si je do kontextu s obchodní realitou a hledáme co nejlepší řešení pro daný problém a chvíli.
Proč dělat PPC u nás?
Nemáme agentury, děláme si vše sami a to včetně atribučního modelu.
Od začátku vás bude provázet buddy, který vám s úvodní adaptací pomůže.
Můžete testovat, zkoušet novinky na trhu, a pokud to bude fungovat, máte ve svých kampaních a segmentech volnou ruku.
Máme pravidelné meetingy, školení, sdílíme si know-how, pomáháme si. A občas učíme na vysokých školách či online kurzech.
Každý máme jiný background - někdo studoval lingvistiku, jiný právo a někdo informatiku. To nám dává i jiná než pracovní témata po práci k pivu.
A co dál?
Máme neformální kulturu, v kanceláři se potkáváme 3 dny v týdnu, zbytek můžeme být na homeoffice.
Máme kanceláře s živými stromy, fotbálkem, ping-pongem, posilovnou a meetingy probíhají třeba i v kavárně.
Slevy získáte na celý sortiment Alzy. Nejzajímavější jsou u našich privátních značek.
Využívat můžete MultiSportku nebo další zvýhodněné vstupné přes firmu.
To samé platí pro interní a externí kurzy - nejen během adaptace vás čeká spousta školení. Po nějaké době počítejte s kurzy od Google, Seznamu, případně jinými externími školeními.
Máme standardní 4 týdny dovolené a k tomu dalších 5 Whatever Days.
A spoustu dalších benefitů - jako jsou stravenky, finanční odměny k pracovnímu výročí, bezplatnou právní a psychologickou poradnu aj.
Co se bude dít po odeslání životopisu nebo LinkedIn profilu?
Po reakci vám pošleme ještě více informací.
První kolo je úkol na doma.
První setkání je s HR a Team Leaderem.
Druhé kolo s HR a Performance Managerem.
Pokud vše klapne, pošleme nabídku.
Vždy dostanete feedback.
S kým se potkáte během výběrového řízení?
Anika Rychlíková
Senior HR Specialist
Kristína Jurošová
PPC Team Leader
Do Alzy som nastúpila na pozíciu PPC Specialist junior, ale moja cesta rýchlo smerovala k dátam. Momentálne vediem PPC tím, v ktorom máme primárne na starosti technickú stránku nášho tímu, ale kampane sú pre nás rovnako dôležité. Na Alze si najviac vážim to, že mi dáva priestor posúvať sa nielen pracovne, ale aj osobnostne. Ak práve nepracujem, tak som pravdepodobne niekde v horách, alebo si užívam šálku dobrej kávy s knihou v ruke.
Vojtěch Víšek
Senior Performance manager
V Alze jsem od října 2019, kdy jsem naskočil na pozici PPC specialist junior. Nyní si přebírám vedení Performance týmu, který spravuje PPC kampaně ve vyhledávání, Srovnávače a Affiliate program napříč 5 zeměmi. Na Alze mě baví především rychlost a dynamika, se kterou jsme schopni dělat změny a také svoboda ve volbě témat a projektů, díky kterým se člověk může rychle rozvíjet. Nejpalčivější témata (ne)pracovního rázu rád proberu po práci v nejbližší hospůdce, potkat se můžeme také při horském výšlapu, případně na nějakém fotbalovém klání.